• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Subaru Impreza WRX '03 (Revisie klaar!)

Vanavond gaan de goude velgen met zomerbanden eraf. Komen de zilvere standaard subaru velgen eronder met winterbanden.

Kan ik me eens lekker uitleven op de goude velgen om ze propper te maken.
 
Wacht dan even met bandengel. Dat zit vol siliconen en daar is de schadehersteller niet zo blij mee...
 
+1, en zou de tip van WouterB ook zeker ff meenemen.

Meeste schadeherstellers wassen voor- en achteraf, en gebruiken vaak niet de spullen en manieren die wij wel gebruiken.
Het zal niet overal gebeuren, maar je zal het net meemaken op je vers gedetailde auto.
 
Ik was inderdaad van plan nadrukkelijk morgen aan te geven dat de auto verder niet gewassen mag worden.

Maar toch bedankt voor de tips!
 
Ziet er goed uit Erik........en Hugo ook natuurlijk :-b
Ik blijf het mooi vinden die spoiler.
 
Addy je bent niet helemaal lekker w^^w

spoil (spoil)
v. spoiled or spoilt (spoilt), spoil·ing, spoils
v.tr.
1.
a. To impair the value or quality of.
b. To damage irreparably; ruin.
2. To impair the completeness, perfection, or unity of; flaw grievously: spoiled the car.
3. To do harm to the character, nature, or attitude of by oversolicitude, overindulgence, or excessive praise.
 
Vanmorgen de Subaru naar 't schade bedrijf gebracht. Gevraagd of ze hem alsjeblieft niet wilde wassen. Kreeg ik een blik van, Uh hoezo zou je dat niet willen.

Helemaal uitlegd waarom niet, kon die het begrijpen. Nou maar hopen dat ze het niet doen!
 
Haha, ja bij mij waren een aantal zaken die ik zowiezo wilde op een subaru:

- STi spoiler, de hoge spoiler dus.
- Redelijk standaard setup, in kader van APK.
- Goude velgen.
- Liefst de blauwe blobeye versie.

Gister onder de subaru gehangen met iemand van 't subaru club forum. Die heeft even een blik gewerpt op een aantal zaken.

Uitlaat is geheel RVS. Orginele katalysatoren zitten erin. Echter de delen waar deze niet in zitten zijn vervangen voor open delen.
Daarnaast is de einddemper niet geheel standaard blijkt. Zelf heeft degene waar ik was een ovale einddemper en die vond de mijne mooier.
Ze zijn beide in uitstekende staat en we gaan zeer waarschijnlijk ruilen. Ik helemaal blij. Daarnaast tijdens mijn banden wisselen gezien dat voor en achter stalen remleidingen zitten.

Gister bij dat forumlid ook winterbanden/velgen geplaatst. Maar toen ik naar huis reed trok mij auto gigantisch naar links. Dus waarschijnlijk gaan ze gewoon er weer vanaf. Wagen is namelijk gewoon uitgelijnd, wel met de goude velgen. Ik investeer liever in de mooie goude STi velgen dan in de grijze standaard velgen. De banden waren wel erg zacht, misschien dat dit nog iets uitmaakt. Zal dit even bekijken als ik de auto weer terug krijg.
 
Vanmiddag de Subaru weer opgehaald van 't schadebedrijf. Hierbij foto's van de gespoten delen;

De achterbumber, deze had schade, waarschijnlijk van in/uitparkeren.

56BF6214-4A26-41CF-91C5-D6D04A3D8ED4-291-0000001F61F4763A.jpg


De rechter zijspiegel, deze was aan 't uiteinde beschadigd. Meteen mee laten spuiten.

49DB057D-0DBB-42F4-88A8-D105A0C0829B-291-0000001F5CD4E256.jpg


De luchthapper, hier zaten 3 hele dikke grote steenslag plekken op en was de lak ook heel dof van.

CB481A71-E43D-4730-ABCC-B982DBB0625C-291-0000001F54E4A184.jpg