Ik ben eindelijk klaar voor dit weekend. Vrijdag had ik een vrije dag genomen. Had om 9 uur een afspraak bij autoservice Oosterhout om de Impreza eens uit te lijnen vanwege de nieuwe spoorstang en nieuwe stuurhuis rubbers. Na deze sessie eindelijk een recht stuur en deze bleef netjes in een lijn wanneer ik het stuur loslaat.
Daarna naar Broekhuizen gereden om eens wat kopervet te kopen voor de nieuwe remschijven. Deze waren inmiddels binnen met de nieuwe blokken en voor het gemak een momentsleutel gekocht. Hier mijn nieuwe DBA schijven voor en achter, Ferodo DS2500 blokken voor en achter en de momentsleutel:
Daarnaast had ik jullie een foto beloofd van de nieuwe ovale eind demper:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De remschijven monteren heb ik verspreid in twee dagen, oftewel twee middagen. Gister heb ik de voorkant voorzien van de gegroefde schijven inclusief blokken. Vanmiddag heb ik de achterkant voorzien van de gladde exemplaren. De gegroefde achter exemplaren zijn helaas niet leverbaar.
De oude remschijven:
Nieuwe exemplaar gemonteerd:
Een shot van de voorste remschijf:
En een shot van de achterste remschijf:
Zoals jullie zijn mag de Subaru weer eens gewassen worden. Dit is echter weer een leuk klusje voor dit weekend. Vanmiddag nog even lekker een rit met de Subaru maken. Het inremmen kan in ieder geval beginnen!!
Daarna naar Broekhuizen gereden om eens wat kopervet te kopen voor de nieuwe remschijven. Deze waren inmiddels binnen met de nieuwe blokken en voor het gemak een momentsleutel gekocht. Hier mijn nieuwe DBA schijven voor en achter, Ferodo DS2500 blokken voor en achter en de momentsleutel:
Daarnaast had ik jullie een foto beloofd van de nieuwe ovale eind demper:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
De remschijven monteren heb ik verspreid in twee dagen, oftewel twee middagen. Gister heb ik de voorkant voorzien van de gegroefde schijven inclusief blokken. Vanmiddag heb ik de achterkant voorzien van de gladde exemplaren. De gegroefde achter exemplaren zijn helaas niet leverbaar.
De oude remschijven:
Nieuwe exemplaar gemonteerd:
Een shot van de voorste remschijf:
En een shot van de achterste remschijf:
Zoals jullie zijn mag de Subaru weer eens gewassen worden. Dit is echter weer een leuk klusje voor dit weekend. Vanmiddag nog even lekker een rit met de Subaru maken. Het inremmen kan in ieder geval beginnen!!