Line up Best of Shine: Veel aandacht voor de Winnaar: de prachtig gewrapte audi. Veel gewrapte auto's gezien, maar deze was echt wel zeer strak gewrapt zonder randjes en naadjes. Mooie folie ook met dat metallic in een matte folie.
Mijn poging: Een DAP over dit TTje uit 1999 gesleurd en daarna goed in het magische Ibrido vet gezet
Aan de Shine&Glimmen zal het niet liggen, maar waar letten ze op in deze Best of Shine contest?.................
Godsallejezus, wat is de jury streng :|~*
Met hun neus op de lak, grote lamp erop op zoek naar microscopische krasjes. Alles werd gecheckt: onder de motorkap, onder benzine deksel, de dorpels, onderzijde....ALLES moest BRANDSCHOON zijn.
Zelfs uit de uitlaten moet je kunnen eten......
Met drie man werd tot in detail onderzoek gedaan in roosters, kieren, rubbers, hoeken en naden.
Zit die nou echt de ACHTERZIJDE van de spaken te checken op vuil...........
"Zien we daar nu een steenslagje op de lak van deze 14 JAAR oude auto? Zullen hem ter plekke diskwalificeren! Wacht, nog eens de 1.000.000.000 lumen lamp erop en goed kijken........."
Onder de motorkap had ik me al voorbereid: Plastic kappen eraf, want die oppoetsen is wel erg makkelijk. Nee, de eigenlijke motor laten zien en goed netjes krijgen, dat is de uitdaging die respect verdiend (dacht ik tenminste).
Het was een leuke dag en heb me goed vermaakt. Het prijzengeld van een waardebon had me goed gesmaakt, maar dit zat er niet in. De competitie was te goed. Nr3 de Belgische camionette fantastisch met zijn brute luchtververing (how low can you go). FAI met ook een auto van 14jaar oud, stond er ook gruwelijk netjes bij.
Volgende keer ben ik weer present.
Bedankt jongens