^ Hierbij wil ik een ieder bedanken die deze dag mogelijk hebben gemaakt: de parkeerwacht bij aankomst
- de koffiedames - de heer en leuke dame van de frietkraam - de googeldoos
en alle mannen van Meguiar's , Auto finesse, Autoglym, Dodo juice, enzv, enzv. En natuurlijk de mannen en vrouwen van Carclean
^
Heb veel rond gekeken en gezien, een paar mooie goodies gescoord en weer wat op gestoken. Ga binnenkort de Black wax van Meguiar's eens uit proberen en het flesje Tripple one van Auto finesse ben ik ook benieuwd naar. Ik heb het goed naar mijn zin gehad.
En wat mij betreft heeft de man met de Passat de Bling Bling wedstrijd gewonnen. Die heeft de hele dag staan poetsen! Hij zag er dan ook schitterend uit de Passat. En ik had meelij met de Engelsman van Nanolex die had waarschijnlijk gevraagd om een vuile auto, die hij met zijn producten wel even schoon zou krijgen. Nu hadden ze van Carclean.com een "schuurvondst" opgedoken in de vorm van een mat zwarte Ford Focus RS. De auto leek 3 jaar stil te hebben gestaan en zat onder het stof,zand, spinnenweb8-()) . Heb even de man moed ingesproken
. Normaal deed hij een uurtje over een auto, nu was hij op de helft en had al twee uur weg (en drie grote emmers vuil water) Maar hij liet zich niet kennen en zou de auto schoon afleveren