• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Was een erg leuke dag, weer wat dingen geleerd, ondanks dat ik de pinpas bij ja toch een bescheiden pakketje mee genomen :)
Paar leuke mensen ontmoet dus was een geslaagde dag.

Ik zeg tot volgend jaar als het kan.

Ik heb een leuke dag gehad! Iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt bedankt! Petje af, echt super geregeld!!

Ik heb nog een leuk gesprek gehad met DE Nanolex man! Erg interessant! Mijn verlanglijst zit nu ook vol met zijn producten! Nanotechnologie spreekt mij zeker aan!! Kan niet wachten tot ik mijn meuk op heb! De aankopen welke ik gedaan heb staan nog in de woonkamer ik een carclean doos! Mijn detailplanken en bakken in de garage staan vol!!! Let's detail!!

Daar heb ik ook last van dat mijn bakken nu helemaal vol zitten, eerst had ik nog ruimte + extra bak voor de voorraad maar die zit nu ook helemaal vol haha

Ik vroeg me af van wie die mooie blauwe A4 B6 was? Heb nog een tijdje met de eigenaar staan praten maar geen naam gevraagd verder..

Bij aankomst kreeg ik nog een klein complimentje over mn wagen; of ik zeker wist dat ik niet met de show and shine mee wilde doen :) Top dag, erg goed geregeld!

romeodelta;336061 zei:
:-)^ Hierbij wil ik een ieder bedanken die deze dag mogelijk hebben gemaakt: de parkeerwacht bij aankomst:-d - de koffiedames - de heer en leuke dame van de frietkraam - de googeldoos:lol en alle mannen van Meguiar's , Auto finesse, Autoglym, Dodo juice, enzv, enzv. En natuurlijk de mannen en vrouwen van Carclean:-)^

Heb veel rond gekeken en gezien, een paar mooie goodies gescoord en weer wat op gestoken. Ga binnenkort de Black wax van Meguiar's eens uit proberen en het flesje Tripple one van Auto finesse ben ik ook benieuwd naar. Ik heb het goed naar mijn zin gehad.

En wat mij betreft heeft de man met de Passat de Bling Bling wedstrijd gewonnen. Die heeft de hele dag staan poetsen! Hij zag er dan ook schitterend uit de Passat. En ik had meelij met de Engelsman van Nanolex die had waarschijnlijk gevraagd om een vuile auto, die hij met zijn producten wel even schoon zou krijgen. Nu hadden ze van Carclean.com een "schuurvondst" opgedoken in de vorm van een mat zwarte Ford Focus RS. De auto leek 3 jaar stil te hebben gestaan en zat onder het stof,zand, spinnenweb8-()) . Heb even de man moed ingesproken:-d . Normaal deed hij een uurtje over een auto, nu was hij op de helft en had al twee uur weg (en drie grote emmers vuil water) Maar hij liet zich niet kennen en zou de auto schoon afleveren:o :party

Dank je van je mooie woorden romeodelta

Nee helaas geen prijs wat hij valt niet onder detail behandeld en verzorgd,:idee
voor SDD gaat het gaat puur om de netheid van de auto, de kwaliteit van de lak, etc. etc.

ik zal volgen jaar me extra me best doe om toch weer de Passat de Bling Bling te maken bij te zijn met SDD :rules ik geeft het niet op ;)

En was veel aardige mensen en de hele dag gesproken en zeker lekker BBQ gegeten:-)^ goede catering,
en altijd weer interessante dingen bij te leren.
Al met al zeker weer de moeite waard en tot volgden de jaar 2014 weer.

Bedankt Carclean.com medewerkers

Groetjes Fai

Het was weer een geslaagde dag, zonneschijn, leuke gesprekken, mooie auto's, deukje laten verwijderen, voorraad aangevuld en lekker gegeten bij de bbq... Tim en crew jullie hebben jezelf weer overtroffen, chapeau en bedankt !

Dr. Pepper;336064 zei:
En tim-wel foto's van de branderige gezichten na de speciale soep;)

Tevens heb ik te horen gekregen dat ik binnenkort onder een andere forumnaam ga vertoeven hier-thanks hier voor TIM:-b

pj, Dom en Florian hebben de Bhut geproefd :)

@BP, in die zin misschien niet, maar hij was echt heel goed gewrapt
En niet pas gedaan, maar al een tijdje geleden
Dus er was ook wel veel aan gedaan om hem weer zo netjes neer te zetten

Persoonlijk vond ik de Mustang er ook enorm op vooruit gegaan
Maar die had het nadeel van een nog niet aangepakte motorruimte

Als wij nou volgende keer eens meedoen :)_[]

@BP: ik begrijp je reactie, maar de auto stond er echt netjes bij, ook motorruimte en interieur waren netjes. Voor de jury een echt lastige opgave, oude beestjes zoals de Mustang, een matblauw gewrapte Audi, het busje van de winnaar van vorig jaar, en diverse 'normale' deelnemers. Dus ook deelnemers die je eigenlijk niet met elkaar kunt vergelijken, maar wat toch moet om een winnaar aan te wijzen.

Overigens even staan praten met de eigenaar van de 'matblauwe wrap' en deze gaf zelf ook aan dat ie vooraf gevraagd had of ie met zijn wrap wel mee kon doen, omdat ie zelf ook twijfels had in hoeverre het te vergelijken is.