• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Iedereen die naar de SSD gaat EN iedereen die niet kan of zal gaan, fijn weekend!
Ben tegen de avond wel in de buurt van CC maar ik rij even onder de geur van de aangemaakte BBQ door om een stuk verder dan gewoon uit eten te gaan ;)

Rond de klok van 11 uur ben ik even geweest, het zag er erg gezellig uit maar ik had mij dus ingeschreven voor de uitdeukservice. Bij deze wil ik wederom de beste man bedanken voor zijn zeer vakkundig uitgevoerde reparatie. Het deukje in het rechterportier is zo goed als verdwenen. Top dus! In ieder geval heeft mijn Renault Megane 1 deuk minder (totdat iemand mij fijntjes had gewezen op een minuscuul parkeerdeukje net onder tankdop :( )

1 klein dingetje, in de mail werd er nog gesproken dat deze man een lijst met deelnemers had. Maar er werd eigenlijk niet om mijn naam gevraagd e.d.

Weer een goede en leuke SUMMER DETAIL DAY gehad. Veel aardige mensen, goede catering en altijd weer interessante dingen te leren.
Al met al , zeker weer de moeite waard.

Bedankt CARCLEAN medewerkers!

gr

Was een leuke dag en ben met genoeg nieuwe goodies huiswaarts gekeerd :) Demo's waren erg leerzaam, al heeft het mij nog niet doen besluiten om een DAP aan te schaffen. (Misschien na het volgen van een clinic ;))

Weer een mooie aanvulling op de collectie met een mooie korting en give-aways. Oh ja en niet te vergeten een hinderlijke parkeerdeuk minder.

Tevens nog een oude bekende gezien uit de VAG scène, zijn rode A4 was nu mat blauw, leuk om te zien!

Complimenten aan de heren en dames van cc!

Was weer een gezellige dag. 8-)
Ik heb zelf geen foto's gemaakt, vond nog wel op DDJ's facebook een foto van hun stand;

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1077295_10151504737971960_1040981768_o.jpg

(beetje te groot om direct op de site te plaatsen.

Bestaat er ook een WDD, of te wel winter detail day ?
Hoop van wel, SDD wordt voor mij op een ongunstige datum gehouden, in een periode dat ik geen vrij krijgen kan.

:-)^ Hierbij wil ik een ieder bedanken die deze dag mogelijk hebben gemaakt: de parkeerwacht bij aankomst:-d - de koffiedames - de heer en leuke dame van de frietkraam - de googeldoos:lol en alle mannen van Mequiars, Auto finesse, Autoglym, Dodo juice, enzv, enzv. En natuurlijk de mannen en vrouwen van Carclean:-)^

Heb veel rond gekeken en gezien, een paar mooie goodies gescoord en weer wat op gestoken. Ga binnenkort de Black wax van Mequiars eens uit proberen en het flesje Tripple one van Auto finesse ben ik ook benieuwd naar. Ik heb het goed naar mijn zin gehad.

En wat mij betreft heeft de man met de Passat de Bling Bling wedstrijd gewonnen. Die heeft de hele dag staan poetsen! Hij zag er dan ook schitterend uit de Passat. En ik had meelij met de Engelsman van Nanolex die had waarschijnlijk gevraagd om een vuile auto, die hij met zijn producten wel even schoon zou krijgen. Nu hadden ze van CC een "schuurvondst" opgedoken in de vorm van een mat zwarte Ford Focus RS. De auto leek 3 jaar stil te hebben gestaan en zat onder het stof,zand, spinnenweb8-()) . Heb even de man moed ingesproken:-d . Normaal deed hij een uurtje over een auto, nu was hij op de helft en had al twee uur weg (en drie grote emmers vuil water) Maar hij liet zich niet kennen en zou de auto schoon afleveren:o :party

iedereen @carclean thans was een geslaagde dag
En tim-wel foto's van de branderige gezichten na de speciale soep;)

Tevens heb ik te horen gekregen dat ik binnenkort onder een andere forumnaam ga vertoeven hier-thanks hier voor TIM:-b

Het was weer een gezellige én nuttige dag (hoewel niet zo nuttig als ik had gehoopt, doordat de Monello pads waren afgekeurd, en ook de PB sample kit op mijn verlanglijstje was uitverkocht :( ).

Ik plaats zo nog wel wat foto's.

fdx4x5.webp

De luchtverkeersleiding a.k.a. Cees:
2pry990.webp

Dennis2, bezig met lijntrekken ;)
11ryctg.webp

etzmtj.webp

2e0vi9e.webp

CC inspectieteam in actie bij 'Show & shine' (Johan)
2u4nbjd.webp

Deze twee zorgden voor een vrolijke ontvangst

DSC_7606_zpsc393bb0a.webp

De eigenaar van deze BMW …

DSC_7608_zps270456e5.webp

… heeft nog wat te doen. Zal ongetwijfeld goed gaan komen

DSC_7607_zpse6b1e02f.webp

Prachtige collectie, die volgens PJ een bod ven net geen 10.000 euro opleverde ;-)

DSC_7611_zps45b3fd7a.webp

Eerste orders klaar om te worden opgehaald. Het liep gesmeerd.

DSC_7613_zps1384932d.webp

Korte vliegoefening met Mr Skittles III enigzins beschermd door een trappelzak

DSC_7618_zpsdff1543c.webp

Helaas geen prijs voor de kortste afstand, te zacht gesmurfd

DSC_7619_zps6bbf4dfc.webp

Inspectie in volle gang, het aanbod was divers dus volgde beraadslaging …

DSC_7623_zps0c029077.webp

Al met al een geslaagde dag met weer nieuwe elementen en als slot een gezellige BBQ
Allen bedankt en tot ziens

Hier ook dank voor het organiseren van een top dag - carclean bedankt!

Heb veel geleerd, gezien en ben huiswaarts gegaan met een dap en bijhorende producten - kan ik eind van de week losgaan :) Doch waar ik het meest blij mee ben en eigenlijk ook wel erg verbaasd over ben is dat de auto zo goed als geen swirls laat zien. Had een van de cc mannen gevraagd om voor me te kijken. En ook hij was er erg verbaasd over - had het nog nooit eerder mee gemaakt... maar tja voor alles een eerste keer natuurlijk. Hoef ik met de dap alleen maar een rondje met finale te doen dus dat scheelt me het nodige werk.