• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Gelukkig, incl give-aways? :lol

Kom zelf helaas niet,... Was m'n enige vrije weekend voorlopig waarbij ik eens niet al enige vrij ben.
Heb voor zaterdag een wedstrijdje keukens tekenen gepland bij een 4-tal keukenboeren, eens zien wat ze er van kunnen bakken.

Mannen kan er door omstandigheden niet bij zijn dit jaar maar wilde jullie allemaal een ontzettend top dag wensen en het CarClean team succes met de voorbereidingen en organisatie..!

x-]

Ik kan er toch niet zijn zonder dat ik ergens tenminste een pleister moet plakken - zal zelfs een paar extra mooie in mijn tas stoppen. :lol

@mk-us Ben geen extreme kortingsjager maar vroeg me af wat er gebeurde met de huidige aanbiedingen. Ik moet prioriteiten stellen, dus moet toch kiezen wat moet wachten tot de volgende bestelling ;-)

@Tim Bedankt voor je antwoord!

@hi_sven: wellicht heb ik het niet helemaal correct verwoord, maar was in elk geval niet tegen jou cq jouw opmerking persoonlijk bedoelt.

Morgen stap ik op het vliegtuig,een welverdiende vakantie.
Iedereen een mooie Summer detail dag gewenst, hoop er volgend jaar bij te zijn.

Ik zie dat je niet meer kan aanmelden. Is dit verplicht als je een aantal producten wilt komen kopen. Of is dit alleen verplicht om mee te doen aan de BBQ?

Mvg Cyril

Misschien de beginpost van het topic even lezen?

Tim;333428 zei:
Zoals jullie inmiddels weten is de Summer Detail Day 2013 op zaterdag 20 juli. Voor de SDD zelf, zijn nog een paar plekken beschikbaar!

Inschrijven op de overige onderdelen is vanaf heden ook mogelijk:

Uitdeuken zonder spuiten
Polish Battle 2013
Best of Shine 2013

en natuurlijk de lekkere barbeque:

Summer Detail Day Barbeque

Een dezer dagen kan je je ook inschrijven voor 'The Dodo van fly' o:-)

Overigens staat het op meer plekken in dit topic alleen al. :rules Heeft ook te maken met de hoeveelheid catering (snackkraam, koffie & thee) voorbereiding voor aantal kassa's, te verwachten benodigde parkeerruimte, hoeveelheid voorraad enz. Is dus ook in het belang van de bezoekers dat CarClean een inschatting kan maken.

Ik wil morgen een DAP900 kit kopen (de dagaanbieding) en ik wil deze ook voor waxen gaan gebruiken. Wat voor pad kan ik er dan nog extra bij kopen voor het waxen? En is de PB Natty's Liquid Blue ook geschikt voor op licht grijze lakken?

https://www.Carclean.com/product/Monello/Professional_5_5%e2%80%9d_Foam_Finishing_Pad_Red_MFPR5_102310

Deze of een soort gelijke pad zonder cuttingfactor is daar prima voor geschikt.