• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

inge;334844 zei:
Hele leuke aanbiedingen.

Je kunt natuurlijk ook voor de dap 900 aanbieding gaan en er zelf een powerpack van maken. Heb ik voor mezelf net ook gedaan. Kom je nog steeds heel erg leuk uit in prijs.

Ik ben wel heel erg benieuwd welke spullen je er nog bij hebt besteld. Kit 1 lijkt mij namelijk ook een prima beginnersset, maar ik wil natuurlijk niets te kort komen als ik straks aan de slag ga ermee..

Ik wil er o.a. nog wat 4" pads + een set Raffini pads 5,6" bij hebben en twijfel nog of ik ook de Monello Mezzo erbij neem. Doeken heb ik nog genoeg dus die zijn niet direct een noodzaak voor me en tape heb ik nog liggen dus die hoef ik nu ook niet mee te bestellen.
Dus als je nog niet genoeg doeken hebt dan zou ik 1 of 2 setjes Verde doeken erbij nemen en een rolletje tape + 4", 5.6" pads

KVD;335396 zei:
inderdaad hoe werkt dat met de give aways? Ik als beginner was van plan groot inkopen te doen in een keer ik neem aan dat je je bon kan laten zien ipv elke keer voor 40+ wat moet kopen?

Je krijgt bij tonen van je bon de giveaways mee die op dat moment uitgegeven kunnen worden én nog niet op zijn.

Onze forumleden die naar de SDD komen, schrijven zich toch nog wel in voor de Polish Battle, Mr. Skittles Can Fly of de Best of Shine?

En de afsluitende BBQ is natuurlijk ook gezellig (en lekker).

KVD;335396 zei:
... was van plan groot inkopen te doen in een keer ...

Kan en mag, maar let wel op dat de hogere merkenkorting in bepaalde tijdsperioden geldig is
Het is juist de bedoeling dat je dan (weer) in de rij gaat staan ... en je laat betoveren ;-)
En het ophaalmoment kan je strategisch tactisch bepalen :rules

Bij de give-away's is het volgens mij de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen iets krijgen

inge;335400 zei:
Ik wil er o.a. nog wat 4" pads + een set Raffini pads 5,6" bij hebben en twijfel nog of ik ook de Monello Mezzo erbij neem. Doeken heb ik nog genoeg dus die zijn niet direct een noodzaak voor me en tape heb ik nog liggen dus die hoef ik nu ook niet mee te bestellen.
Dus als je nog niet genoeg doeken hebt dan zou ik 1 of 2 setjes Verde doeken erbij nemen en een rolletje tape + 4", 5.6" pads

Doeken heb ik ook nog wel genoeg, tape ook. Goeie tip, dan paar pads erbij en een goeie sealant nog en mooi pakketje bij elkaar!

RedCat;335418 zei:
Kan en mag, maar let wel op dat de hogere merkenkorting in bepaalde tijdsperioden geldig is
Het is juist de bedoeling dat je dan (weer) in de rij gaat staan ... en je laat betoveren ;-)
En het ophaalmoment kan je strategisch tactisch bepalen :rules

Ja ik moet denk maar even een aankoop stappenplan maken van het stappenplan ;), maar eerst even de knopen doorhakken
wat betreft het stappenplan.

Hoe werken de Hour Mega Deals?
Is hiervoor een speciale stand waar je de producten kunt kopen/afhalen?

Vorig jaar was het zo dat bijv. producten van Dodo Juice tussen 14.00u en 15.00u korting hadden, dan moet je dus zorgen dat je tussen die tijd (binnen dat uur) je producten van Dodo Juice aanschaft.

Tim;335413 zei:
Onze forumleden die naar de SDD komen, schrijven zich toch nog wel in voor de Polish Battle, Mr. Skittles Can Fly of de Best of Shine?

En de afsluitende BBQ is natuurlijk ook gezellig (en lekker).

'S avonds staat er al een lekkere BBQ in de planning:-)^ verder vind ik mijn auto nog niet in de topconditie om hem neer te zetten voor de best of shine. Eerst nog met denimpads aan de slag..

Ben er lekker op tijd:cool

Geloof het of niet... Ik ben dit weekend de spullen vergeten mee te nemen! Wordt dus een ongewassen auto zaterdag :(

Ach, ik heb heel de week geen gelegenheid om de auto te wassen, vrijdagavond nog even naar Zeeland, zaterdag naar Berkel&Rodenrijs, dus ultramegaschoon zal mijn auto ook niet zijn.

1074203_510188925713765_126258957_o.webp

Momenteel werk ik nog altijd met mijn Meg's beginners paketje. Tijdens de SDD gaan we dus op zoek naar wat de volgende stap kan zijn voor mijn auto, misschien een DAP500. Neem aan dat er voldoende persoonlijk advies valt te krijgen?

De dag kan (te) druk zijn om (uitgebreid) advies te geven. We redden het niet om mee te lopen naar je auto bijvoorbeeld. Advies op maat is dus niet altijd mogelijk op deze dag.

Ik ben er maar eerlijk in, de dag zit gewoon niet op dit manier in elkaar. Persoonlijk advies is mogelijk in onze showroom van maandag t/m vrijdag en natuurlijk tijdens onze clinics.

Shockstrut;335559 zei:
... Neem aan dat er voldoende persoonlijk advies valt te krijgen?

Het wordt druk, dus het ligt er maar net aan wiens advies je wilt hebben.
Wil je een stapje verder, vraag gewoon eens wat rond, net als op het forum.

Zoals Tim aangeeft, na de SDD hebben ze bij CC zelf weer volop tijd voor je :-)^

En nog even vervelend nieuws, de nieuwe pads die als vervanging van de huidige 5,5" pads zouden dienen zijn binnen, maar zijn niet geproduceerd volgens onze wensen en eisen.

De nieuwe pads zullen dus niet beschikbaar zijn tijdens de Summer Detail Day.