• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Dat is jammer maar hopelijk dan wel weer komend jaar.

Wanneer wordt trouwens het gehele dag programma bekend - ben er erg benieuwd naar.

En de planning van de dag:

De planning van de dag is als volgt:

11.00u - Start Summer Detail Day 2013 - Koffie en thee staat klaar
11.30u - 12.30u Beginnersdemonstratie: kleien - cleanen - voeden - beschermen
13.00u - 14.00u Demonstratie Polishing Power Dual Action polijstmachines
12.00u - 16.00u Table Magic - Goochelaar Ferry "Cum Fraude" Gerats
14.30u - 15.30u Polish Battle
16.00u - 16.45u Mr. Skittles III Can Fly contest
17.15u - 18.00u Best of Shine contest
18.30u - Start Barbecue
21.00u - Einde Summer Detail Day 2013

De gehele dag zijn Autoglym, Dodo Juice (pj), Meguiar's, Nanolex, Scratch Shield en Auto Finesse aanwezig om doorlopend demonstraties te geven en vragen te beantwoorden.

Ziet er weer allemaal leuk uit, die goochelaar verkorte aanzienlijk tijdsbeleving voor de kassa :-)^ geweldige kerel, leuk dat hij weer langskomt.

Dat is nu super service! TOP!
Ziet er eruit als een leuk programma. ben erg benieuwd naar de dap demonstraties want dat wordt een do of don't afhankelijk van hoe mijn rug het hanteren hiervan waardeert.

Wordt weer een leuke dag zeg. Alle voorgaande jaren meegemaakt, maar helaas ben ik er dit jaar niet bij.. :( (ben dan in het buitenland).

Fijne SDD gewenst! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen.

Ik heb nog niet zo heel veel ervaring met de DAP en denk altijd dat het nog wel beter kan gaan!
Dus hoop sowieso om 13.00 aanwezig te zijn, en als het kan al eerder ;)

Samz;334078 zei:
Ziet er weer allemaal leuk uit, die goochelaar verkorte aanzienlijk tijdsbeleving voor de kassa :-)^ geweldige kerel, leuk dat hij weer langskomt.
De grootste goochelaar is toch echt die kassa hoor .... tovert echt mega sneller ( dan goochelaar Ferry ) je geld uit je knip :lol
Heb er mega zin in daar ik helaas vorig jaar verstek heb moeten laten gaan

inge;334079 zei:
Dat is nu super service! TOP!
Ziet er eruit als een leuk programma. ben erg benieuwd naar de dap demonstraties want dat wordt een do of don't afhankelijk van hoe mijn rug het hanteren hiervan waardeert.

Waarschijnlijk is er wel ruimte om even te proberen om een testpaneel, andere optie is om een keer voor een DAP-clinic in te schrijven, dan krijg je behalve veel uitleg en demo's ook de mogelijkheid om zelf met een DAP aan de gang te gaan op een testpaneel. Dan kun je misschien beter beoordelen of het wat je rug betreft kan, maar misschien is handmatig wel zwaarder voor je rug.

Die hoop heb ik dat daar inderdaad ruimte voor is. Misschien is met de hand inderdaad wel zwaarder - heb vooralsnog geen idee.

Een clinic wil ik sowieso doen maar kan nooit gedurende het schooljaar want dan is het samen met de studie voor mij zo goed als onmogelijk een weekend dag te moeten missen.

@The Gent lijkt me ook erg leuk een mooi dap 900 powerpack aanbieding. Hoop ik stiekem ook wel een heel groot beetje op.