• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Is het mogelijk om ook eerder gemaakte bestellingen af te halen tijdens de SDD?
Anders moet ik misschien nog een keer eerder langskomen. :s

Zoals 'mijn' planning er nu uitziet kan ik helaas niet komen...
Als ik geluk heb ben ik daar in de buurt en kan ik even snel een rondje maken.

Jaaa ik heb vrij gekregen eindelijk.
Vorig jaar alleen het laatste uur mee mogen maken nu lekker de hele dag ouwehoeren over poetsen zonder dat iemand je raar aankijkt:-d

Is het trouwens nog handig om een carpool topic te starten voor mensen die van wat verder weg komen... Zuid Limburg bijvoorbeeld... :-"

Ik heb nog een paar plekken vrij in mijn bolide voor de liefhebber. Paar litertjes diesel delen en wat meer gezelligheid onderweg ,^^ .

Geen plekken vrij helaas, vanwege het windscherm, maar lijkt me wel leuk met elkaar af te spreken, bijv net voor Eindhoven oid?

Dat si jammer hoop dat ze toch nog met iets leuks als give-away komen.

Ben erg benieuwd naar de mail.

Als het goed is heb je de mail al ontvangen? Ik heb de mail inmiddels al kunnen lezen in mijn mailbox 8-)

8-()) super knap die aanbiedingen.
Alle lof voor carclean maar vertrek ook die woensdag op reis.
Volgend jaar in juni? :)

Super mooie aanbiedingen!:jippie Alleen wil dit veeleisende mannetje een Dap 900 power pack. Dus hoop dat deze snel weer op voorraad komt, zodat ik deze kan bestellen en afhalen ;)

Hele leuke aanbiedingen.

Je kunt natuurlijk ook voor de dap 900 aanbieding gaan en er zelf een powerpack van maken. Heb ik voor mezelf net ook gedaan. Kom je nog steeds heel erg leuk uit in prijs.