• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

@ inge ik kom toch rond hetzelfde bedrag uit. Moeten ook nog 4 inch pads en nog wat 5,5 inch pads bij nemen, rolletje tape en verde trio doeken. En heb liever de Monello polijstmiddeltjes, heeft ook meer inhoud ;) Dus ik wacht liever op de voorraad power packs. Maar er zijn nog genoeg andere producten, die ik zou willen aaschaffen tijdens de sdd :-"

Heb me toch ook maar even aangemeld. Hoe ik het ga redden weet ik nog niet, en of het uberhaupt mogelijk wordt om te komen is ook nog maar de vraag.....maar ALS ik tijd heb, dan kan ik in ieder geval een kijkje komen nemen :D

grtz. Justin

@ the gent -Ik heb voor mezelf alleen de mezzo erbij geteld en 1 set 3" + 1 set 5,6" pads. Doeken heb ik genoeg. Zou zelf ook liever de monello gehele lijn hebben maar vermoed dat mothers ook best goed zal polijsten. En om mee te beginnen op mijn nog in zeer goede staat zijnde lak moet het altijd wel goed komen denk ik. Heb met de mothers producten die ik nu heb ook geen slechte ervaring dus vermoed dat het hiermee voor mij als beginner best heel goed zal komen. Hoop ik tenminste.

Als je niet oppast geef je zo je gehele vakantie geld uit.

Ik vind dit dan erg jammer voor alle mensen die niet kunnen of willen komen en wachten de gehele dag:

Gedurende de gehele dag geldt een algemene korting van 10% op ons assortiment.
Alle kortingen en aanbiedingen zijn alleen ter plaatse geldig en dus niet in onze webshop!

Gooi gewoon 10% die dag op de webshop erbij?
Is maar een idee van iemand aan de andere kant van het scherm en makkelijk gezegd, ik weet het.
Ik denk dat je er juist meer klanten door zult krijgen die dag. (-en een drukke maandag hebt!)

Vergeet niet dat de mensen tijdens deze dag best wel even in de rij staan en niet in een (luie) stoel zitten. En mensen komen soms ook hiervoor van ver weg.

Er komen genoeg online acties, dit is onze enige dag waarbij online juist niet meetelt en dat houden we graag zo.

@ inge er ligt nog stukje verjaardagsgeld en carcare couponnen apart voor de DAP ;) En helaas zijn deze couponnen niet geldig op de sdd. Dus dan wordt het maar online bestellen en afhalen:-b Lijkt mij inderdaad ook niet dat de Mothers polijstmiddelen tegen zullen vallen, maar ik wil mijn setje gelijk compleet het liefste.

Voor die mensen ook een weloverwogen keus om wel of niet te komen, jammer als je dan toch niet kunt komen.

Het kwam zo in mij op hoor en dan verschillen we daarin gewoon van mening en ik run nog steeds geen bedrijf! ;)
Als ik iets nodig heb, bestel ik het toch wel of haal ik het even af als ik in de buurt ben als ik voor mijzelf spreek, altijd gezellig.

Acties zijn altijd leuk, ben benieuwd en een leuke SDD alvast!

Kan er helaas niet bij zijn. Vlieg 's ochtends om 05:00 naar een weekje rust. Jammer, want naast de spectaculaire aanbiedingen leek het mij erg gezellig. Veel plezier iedereen!

@The gent. Ik snap :-) en op de car care couponnen heb je waarschijnlijk ook korting dus dan valt het weer tegen elkaar weg. Als je dat kunt dan zou ik het ook zo doen.

Moet nog even gaan puzzelen, wat ik precies ga bestellen/afhalen, in elk geval ook nog wat 4" pads voor de kleine backing plate van de DAP. Ook ingeschreven voor de 'vliegshow' bij PJ.

Zullen vast mensen zijn die wel hebben aangemeld, maar niet komen opdagen.
Hoop dat ik dan alsnog een deukje kan laten weg werken!

Mag ik aannemen dat ik tijdens die dag gewoon kan pinnen?
en wat betreft de leuke give-away's; is per give away een besteding van €40,-? (dus bij €80,- 2 give away's?)

Eerste keer dat ik langs kom, dus ben erg benieuwd! Zal als beginner waarschijnlijk weer veel kennis opdoen :)

inderdaad hoe werkt dat met de give aways? Ik als beginner was van plan groot inkopen te doen in een keer ik neem aan dat je je bon kan laten zien ipv elke keer voor 40+ wat moet kopen?