• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Ik heb er zin in!

Kan ik mezelf een mooi verjaardag cadeau geven, want zondag ben ik jarig! :lol
Ik heb wel wat op het verlanglijstje, alleen heb nu al het gevoel dat ik toch weer met meer thuis kom :P

Auto is er klaar voor (vanaf 12.30 tot 20.30 zoet mee geweest), en vanavond mijn verlanglijstje geupdate en boodschappenlijstje uitgepuzzeld.

Alleen een vraagje speciale pakket aanbiedingen kun je niet in verlanglijstje zetten, bijvoorbeeld
Monello
Wasset met ruim 35% korting
Wash Mitt + Senza Acqua + Dodo Juice Born to be Mild 250ml van
€ 42,47 voor € 27,49
Kan ik niet in mijn verlanglijstje zetten.

SjefkeNL;335949 zei:
Ik heb er zin in!

Kan ik mezelf een mooi verjaardag cadeau geven, want zondag ben ik jarig! :lol
Ik heb wel wat op het verlanglijstje, alleen heb nu al het gevoel dat ik toch weer met meer thuis kom :P
ik ben gewoon jarig op de 20ste :D. Ideaal om wat inkopen te doen voor mezelf :P

Vandaag is het dan zover! Eindelijk is de SDD 2013 aangebroken. Ik wens alle bezoekers, maar zeer zeker ook de crew van Carclean een fantastische dag toe.
Helaas kunnen BlackPassatJunior en ik er niet bij zijn omdat we elders vakantie vieren, maar in gedachten zijn we toch een beetje bij de SDD.
Ennuh, doe een beetje voorzichtig met Mr. Skittles........

@blackpassat:
Is de Mr skittles je zo dierbaar ;-)

Ondanks ik graag wilde komen maar een weekendje maastricht heb wens ik iedereen een super toffe dag toe.
Aan het weer zal het waarschijnlijk niet liggen.

Even voor het uitdeuken van parkeerschade, werkt dit op volgorde van binnenkomst of wordt men gepland op een willekeurige tijd van 11 tot 5? Ik heb helaas niet de mogelijkheid om de gehele dag aanwezig te zijn.

Gewoon afspreken met de mannen zelf
Ze hebben een lijst met inschrijvers, maar de volgorde is niet van belang
Je hebt de tijd tot ze in gaan pakken ;-)

Alles klaar, boodschappenlijstje maar ff geprint (is toch handiger dan op de mobiel), nog ff een bak koffie dan gaan we op pad.