• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Ik heb dat hier allemaal zo een beetje gelezen en vind het eigenlijk spijtig dat ik niet gekomen ben, ik ben dan ook nog een echte beginner en had er echt wel wat kunnen opsteken want voor een beginner is het moeilijk om te overzien wat je mag en niet mag met die honderden spullen die ze bij CC verkopen.
Ik weet ook niet of er iets was om beginners op eenvoudige wijze te tonen hoe je pak weg een gemiddeld resultaat kan halen de rest komt vanzelf wel denk ik zo.
Zelf heb ik sinds april een nieuwe auto maar daar durf ik zomaar niet aan beginnen zonder ervaring, ik heb al wat poets spullen gekocht bij CC oa APC, Snow foam en natural looc en foamlans.
Verder valt op dat op de SDD echt wel veel mannen rondlopen, ik dacht zo dat er 250 man in schreef er dan ook 250 vrouwen bij zouden zijn maar op enkele vrouwen na zie ik daar niet veel van op de foto's.
Wat betreft de lange rijen was ik aan het denken, kan je geen ruimte maken waar als er een aanbieding is je wat paletten binnen kan rijden en de mensen zich zelf kunnen bedienen en er enkel afgerekend moet worden.
Het weer dan, het was toch echt beadingsweer he.:klap
Volgende keer zou ik toch wel graag komen het zag er echt wel gezellig uit.
 
@Sus: er zijn clinics voor zowel handmatig als werken met de DAP.
Denk een uitgelezen kans om daar in een redelijk kleine groep met veel professionele bijstand ( hele CC-crew ) jouw beste weg te vinden
 
grandscenicman zei:
Het waren deze "bikkels" die we er op gewezen hebben dat je best eerst veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moest komen lezen hier:-"

Danny

ps:ik ben nog de "finale" uit mijn auto gaan halen om vervolgens nog in de regen een halve motorkap te polijsten vermits er enkel mezzo beschikbaar was:-"
De andere helft ging ie zelf doen,wanneer weet ik niet maar in ieder geval goed uitkijken naar nieuwe leden met een zwarte peugeot zou ik zeggen!!
Dat kleien in de regen had ook voordelen hé,lekker nat en geen "marring"

Jaja Danny dat was wel lullig om hem bezig te zien. Wij stonden er toen ook bij met jou om uit te leggen dat de volgorde verkeerd om was, en dat een DAP run niet in 1 keer de hele motorkap beslaat. Gelukkig vatte hij het positief op en ik had 'm nog aangeraden om eens een clinic te komen volgen voor de juiste volgorde van stappen.
 
@Sus,

het voordeel van weinig actieve vrouwen is wel dat iedereen je op een gegeven moment kent :grinning:
Bij de kassa hoefde ik mijn naam en postcode niet te geven (of kom ik nu te vaak??) :)_[]
 
Handig he Reny
Bij de kassa ook niets hoeven te zeggen, zelfs mn lijstje was al klaargelegd:grinning:
en ik hoef me ook bijna niet meer voor te stellen

Vanavond toch maar eens dat topic starten waar we het over gehad hebben met zn 3tjes:D
 
The Pink Ladies :D
Grease_Pink-Ladies_Cheerleaders.bmp.jpg
 
Ik kan me voorstellen dat CC die niet gaat maken (mompelt iets of kleine doch ferme afzetmarkt)

Kunnen we toch in eigen beheer doen??
 
Onze lokale krant De Heraut is ook op bezoek geweest tijdens de Summer Detail Day 2011 en heeft een leuk redactioneel stuk geschreven.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]