• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Ik heb dat hier allemaal zo een beetje gelezen en vind het eigenlijk spijtig dat ik niet gekomen ben, ik ben dan ook nog een echte beginner en had er echt wel wat kunnen opsteken want voor een beginner is het moeilijk om te overzien wat je mag en niet mag met die honderden spullen die ze bij CC verkopen.
Ik weet ook niet of er iets was om beginners op eenvoudige wijze te tonen hoe je pak weg een gemiddeld resultaat kan halen de rest komt vanzelf wel denk ik zo.
Zelf heb ik sinds april een nieuwe auto maar daar durf ik zomaar niet aan beginnen zonder ervaring, ik heb al wat poets spullen gekocht bij CC oa APC, Snow foam en natural looc en foamlans.
Verder valt op dat op de SDD echt wel veel mannen rondlopen, ik dacht zo dat er 250 man in schreef er dan ook 250 vrouwen bij zouden zijn maar op enkele vrouwen na zie ik daar niet veel van op de foto's.
Wat betreft de lange rijen was ik aan het denken, kan je geen ruimte maken waar als er een aanbieding is je wat paletten binnen kan rijden en de mensen zich zelf kunnen bedienen en er enkel afgerekend moet worden.
Het weer dan, het was toch echt beadingsweer he.:klap
Volgende keer zou ik toch wel graag komen het zag er echt wel gezellig uit.
 
@Sus: er zijn clinics voor zowel handmatig als werken met de DAP.