• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Goede middag allemaal!

Uiteraard komen we nog uitgebreid en officieel terug op de dag, maar ik wil alvast iedereen bedanken voor zijn of haar komst en het enthousiasme! Ondanks het barre weer (storm en regen) is de dag druk bezocht.

De kassa's waren duidelijk niet in balans en de wachttijden zeker te lang. Waarvoor mijn excuses. In de loop van de middag is besloten om de uurrestrictie eruit te halen, omdat het niet te doen was qua wachttijd. We hadden ook verwacht dat veel minder mensen iets zouden kopen en meer gewoon op de dag zelf aanwezig zouden zijn.

Desondanks een succesvolle dag die voor herhaling vatbaar is en volgend jaar proberen we de knelpunten aan te pakken, dat moet goed gaan komen!

Iedereen nogmaals hartelijk dank en volgend jaar doen we het over, maar dan met mooi en zomers weer (en geen lange wachttijden aan de kassa).
 
Omdat ze even een invaller zochten voor de polishbattle en ik net op dat moment langsliep rukte Tim mij even de tent in om mee te doen.
Patrick stond lekker dichtbij met z'n mooie systainert dus dat leek me wel een mooi moment om de festool shinex eens een keer te proberen.
Na het gebruiken van die prachtige machine ben ik helemaal verkocht, ik MOET er een hebben!
M'n pro900 komt te koop te staan hier
 
Heren van CC bedankt voor de geweldige dag ! :)^




McShine zei:
< knip >

De rij voor de kassa.....

703f98ba.jpg





Hé m'n schouder staat erop :D







Steven750iL zei:
Was zeker een gezellige dag, ondanks het weer

Jammer genoeg met een trieste afloop, wegens diefstal/vandalisme aan m'n auto

Mijn parkeerhulp - velen noemen het een vlaggenmast - is gestolen, deze dus:

IMG_1662.jpg



Dit vind ik wel zo ontiegelijk laag en triest, mensen die gewoon naar zo'n dag gaan om iets te stelen van een ander ! want ik geloof nooit dat dit een liefhebber is !!

Nou ik hoop dat ze iets met de camera beelden kunnen ! en wat ook al eerder gezegd, volgens mij is het een zeer uniek item ! ken het alleen van de S Klasse, Zit veel op de weg voor m'n werk ,en als ik een BMW tegen kom met die parkeerhulp dan schrijf ik z'n kenteken op !


Gio zei:
DSC_7540.jpg

Een frisse Dennis (iemand ook een foto van iets later:glaasje ?)





Zo zeg ! een frisse Dennis ! ik had het er met m'n maatje B-Buster (waar ik gister mee op de CC dag was) nog over hoe gestrest Dennis eruit zag toen we dan eindelijk na bekant 2uur wachten :-b bij de kassa stonden ! al tussendoor steeds wat frietjes naar binnen werkend :D

Maar cheapau hoor ! dat satét'je had i zeker wel verdient :cool:
 
Gezellige dag gisteren bij Carclean. Alles was top geregeld!!! En die rij bij de kassa? niemand heeft je verplicht om aan te sluiten toch ;)
 
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar volgend jaar (ga ervanuit dat die komt!) ga ik er zeker bijzijn! :cool:
 
DB9 zei:
Had aan de kassa nog gevraagd om de korting voor bv Meguiar's direct te geven toen ik onze pb spullen wilde afrekenen, maar dit kon helaas niet.
Je hebt dan geluk gehad denk ik.

ach, aan de andere kant heb ik geen goodiebag gekregen, wist ook niet dat die er waren trouwens.
maar goed, dat maakt mij niet zoveel uit.:-"
 
grandscenicman zei:
De polish-battle :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Oh, nou zie ik waarom Patrick gewonnen is, hij had gewoon een veel grotere diameter qua pad ]d~^
Nee, grapje hoor: gewoon een terechte winnaar, punt.
 
Zo te zien een heel succes volle dag geweest . Misschien dat ik er volgend jaar ook eens naar toe ga , als ik kan .
Proficiat Carclean . :)^
 
@ Steven750iL:

size does matter ]d~^

Nee serieus, het gaat om de juiste middelen en hulpstukken. Ik vind een 150mm pad en backingplate een stuk rustiger en lekkerder werken.

Enne, grote stappen, snel thuis hè ;)
 
Ja, vooral als je maar 5 minuten hebt natuurlijk...

Daar had ik effe niet op gerekend, ik kwam vrolijk aanzetten met alle mogelijke pads en middeltjes
 
Iedereen die deze dag mogelijk heeft gemaakt, hartelijk bedankt.

En ach, de rij was idd lang, maar heb me geen moment verveeld.
Weet zeker dat dit bij een volgende meeting anders word opgepakt, leermomentje zullen we maar zeggen.

Was voor mij trouwens ook het eerste bezoek aan het nieuwe pand, maar donders, wat een vooruitgang ten opzichte van het pandje in Bergschenhoek....

Zoals in mijn nieuwe voorsel topic te lezen heb ik de zin in poetsen weer gevonden, en zo'n dag helpt daar zeker aan mee.
Heb dus ook weer (te) ruim ingekocht....
 
Zo aan de foto's te zien is het lekker druk geweest. En wat een rij voor de kassa8-()) Heb echt wat gemist.

Volgende keer probeer ik erbij te zijn.
 
Ook ik heb me goed geamuseerd zaterdag, nooit eerder in aanraking geweest met detailing maar ging toch met een grote order terug naar huis.
Dit was stiekem ook wel de bedoeling aangezien de nieuwe auto eraan komt.

Van half 12 tot 18u aanwezig geweest en inderdaad ook een keer lang in de rij gestaan, maar dat mocht de pret niet drukken.
Daarna weer 2 uurtjes terug richting huis, maar het was het waard ben nu ook helemaal verslaafd.
Ook leuk om eens wat mensen te ontmoeten die je normaal alleen maar op het forum spreek, nu heb je er ook wat gezichten bij.
Net zoals bij de mensen van Carclean die een topdag hebben georganiseerd!

Beetje jammer dat zo'n dingen als het jatten van de parkeerhulp voorkomen bij zoiets, zou je inderdaad niet verwachten bij een event met allemaal auto liefhebbers.

Volgende keer blijf ik ook voor de BBQ om de dag helemaal compleet te maken, was nu helaas niet mogelijk i.v.m. andere plannen 's avonds.

Bedrijf van de spotrepairs heet trouwers DSH Repair.

p.s. Wat een enorm mooie Seat Leon wat dat!!
We hebben ons op het laatst van de dag nog even gesproken voor de kassa toe we snel nog wat dingen af aan het rekenen waren.
Ben even je naam kwijt maar we komen elkaar vast en zeker nog wel eens tegen aangezien die van mij achter 2 weken op de stoep staat en ik dan ook wel eens naar de Seat meetings wil gaan.
Helaas niet zo'n dikke als die van jou, maar die bodykit gaat er wellicht wel nog een keertje aankomen want die was echt mooi, helemaal mijn smaak.
Tenminste niet zo'n overdreven bodykit dat je er sneeuw mee kunt schuiven maar een net dat beetje extra wat de Leon helemaal af maakt.