Dominic zei:LoL Die foto aan de kassa is zeer vroeg genomen en wie staat er aan de kassa met een zak vol delirium en een Dap900 (voor bojan) ...
Ik ik ik ... toen was er nog geen lange rij
Ik stond direct achter je (met mijn lijstje in mijn handen) en toen was het inderdaad nog niet zo druk.
Gelukkig zo slim geweest om alvast de 3,5" D/A backing plate te halen want later was die al op.
Verder een geslaagde dag en goede verzorging / catering van carclean. De gehaktballen met pindasaus waren heerlijk
Later wel weer 2 uur in de rij gestaan om van de dagaanbiedingen te kunnen profiteren.
Enkele foto's:
Ik had de camera bij aankomst om 10:30 mteen over de schouder gegooid en wat shots gemaakt.
Ondanks dat het officiele programma pas om 11:00 begon waren toch al ca. 50 man/vrouw aanwezig en werden ook de goodie bags van Meguiar's en DodoJuice al uitgedeeld.
Meteen een paar spullen gekocht welke later toch niet onder de speciale akties zouden vallen en toen weer terug naar de auto en daar ook de camera weer gelaten.
Ruim opgezet maar rond het middaguur was het een stuk voller
Dit was de rij voor de kassa om 11:00. Om 14:00 stond er nog een rij van >100 man buiten
De DAP kits vlogen de deur uit en aangezien er helaas maar 2 kassa's beschikbaar waren welke ook steeds het magazijn in moesten om de spullen te pakken groeide de wachtrij tot ca. 2 uur.
Veel geduld en gezellige mensen om je heen was de tijd goed door te komen en heb alles gekocht wat ik wilde hebben.
Soepergrover nog bedankt voor het bij elkaar zoeken van de diverse bestellingen :thumb:
Meguiar's met goodiebags - zat toch een volweaardige fles quick detailer in - kost normaal 12 Euro
Ook DJ had een mooie goediebag met o.a. een panelpot HardCandy wax
Helaas moest ik ook weer op tijd weg maar gezien de buien die ik onderweg naar huis had vond ik dat eigenlijk niet zo heel erg