Ook ik heb vandaag een heerlijke dag gehad
Van begin tot eind genoten
We vertrokken om 7.50 uit Harderwijk waarna we, naar een tussenstop in Maarssen, om 9.50 aankwamen in Berkel en Rodenrijs.
Redelijk op tijd... (nr 3, 4 en 5)...maar ja...we hebben dan ook een reputatie hoog te houden
Al gauw kwam er meer mensen en stonden we lekker te kletsen voor de shop terwijl de CCers druk bezig waren om de laatste dingen in orde te maken.
Als eerste werden we verblijd met de mooie goodybags
^
Daarna eens rondgekeken in de snoepwinkel die CarClean heet en kennis gemaakt met PJ van DODO.
PJ heeft veel verteld over het bedrijf, de producten die ze nu hebben en alle plannen die ze hebben voor de toekomst...dat klonk echt zeer veelbelovend :cheer ( we mogen dus weer een kast erbij kopen om de collectie in kwijt te kunnen)... Door de manier waarop hij het brengt, zijn humor en zijn interesse in onze ervaringen zijn we heel lang blijven hangen, was ontzettend leuk om met hem van gedachten te wisselen
Omdat ik een aantal producten van Poorboys wilde hebben, ben ik om 12.15 in de rij gaan staan, samen met een aantal anderen
Het plan was om dit hierna voor DODO en Meguiars te herhalen, maar tegen de tijd dat ik bij de kassa aan kwam (om 14.15) was de actie voor Meguiars al begonnen, dus dat kon mooi in 1 keer.
Die 2 uur in de rij vond ik erg gezellig en had ik ook wel zien aankomen (meer dan 250 opgaves die vast en zeker allemaal wat wilden kopen). Heb lekker kunnen kletsen met de jongens waar ik bij in de buurt stond. Arjan en Patrick brachten mij regelmatig wat te drinken en van CC kwamen ze langs met lekkere hapjes en broodjes
^ Het enige vervelende in die tijd waren mn zere voeten... Reminder voor de volgende keer: WILMA, GEEN HAKKEN AAN!!! (volgens mij had ik me dat de vorige keer ook al voorgenomeno
)
Toen maar besloten om ook meteen de producten van DODO maar mee te nemen, want had geen zin om nog een keer in de rij te gaan staan en t geld heb ik er wel voor over.
Na mijn voeten even (niet te lang, wilde niets missen) rust gegeven te hebben op de bank, toch maar weer gaan kijken bij de stand van DODO.
Wat een geweldige man is dat!
Ook heb ik een tijdje staan kijken bij de Polishing Battle. Erg leuk om te zien welke verschillen er zitten in de werkwijze van de verschillende deelnemers. (Mk-us respect dat je aan de slag ging met een voor jou nieuwe machine!)
Wat ik ook erg leuk was om even te kletsen en ervaringen uit te wisselen met Reny en Averechts..we waren als detailende dames toch weer in de minderheid
Rond 17.00 vonden mijn voeten het echt genoeg en zijn we, via de Mac, weer richting Harderwijk gegaan waar ik nu lekker op de bank hang...
Ik heb vandaag dus echt een geweldige dag gehad. Thanks Pat en Arjan voor de gezelligheid en de goede zorgen toen ik in de rij stond.
Mensen van CarClean: enorm bedankt voor het organiseren van deze geweldige dag en het uitnodigen van PJ
^
Respect voor wat jullie hebben neergezet en voor wat jullie vandaag voor elkaar hebben gekregen; een heeeeele grote groep mensen aan hun gewenste producten helpen (het magazijn zal wel leeg zijn
) en ondertussen een clinic geven, vragen beantwoorden, van alles en nog wat regelen, advies geven en inspelen op alle onverwachte dingen (de harde wind, een grotere drukte dan verwacht)
Jullie mogen trots zijn op wat jullie vandaag neergezet hebben:!
Ik hoop dat jullie er ook van hebben kunnen genieten
Succes met het bijkomen van deze lange en drukke dag