• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Wat een opkomst vandaag! :)^

Kan gerust een groot succes genoemd worden... en ja, ook ik heb 1,5 uur in die lange rij gestaan. Gelukkig met gelijk gezinde mensen, je vangt nog eens wat op en ach een af en toe een balletje of een ander hapje erbij en dan geen probleem. Volgende keer wel meer kassa's, want toen ik eenmaal klaar was met shoppen waren er aardig wat auto's vertrokken. Wel jammer, want er stonden echt wel plaatjes tussen hoor!
 
Top dagie :party:

De rij was idd wal lang maar he, we stonden allemaal met dezelfde passie in de rij dus je had altijd wel een gespreks partner :ja

Me collectie mooi aangevuld met wat mooie dingen en als het lekker weer wordt is aan de slag met de DAP900 uit de aanbieding :grinning:
 
Het is al eerder geschreven maar wat bijzonder is mag gerust genoemd (en geroemd) worden; Carcleancrew jullie hebben een geweldige dag georganiseerd. De goodybags waren zeer zeker de moeite waard, en de drankjes en de versnaperingen waren ook prima geregeld.
Veel plezier voor wie nog aan de BBQ gaat.
 
Mooie dag, goede demo's!!

Maar zo jammer van die rij bij de kassa. Had een flinke bestelling in mijn hoofd maar die heb ik nu niet gedaan, heb het na 30 min wachten opgegeven. Daar had ik na het ritje van 2 uur geen zin meer in, ook al omdat we in de (weliswaar lichte) regen stonden.


Want zo kon je nooit ieder uur met 20% korting aanschuiven...... :weetniet


Misschien is het een beter idee om de aanwezigen een kortingscode te geven, die ze meteen die dag kunnen verzilveren in de webshop?


Toch nog wat foto's kunnen trekken voor de afwezigen:

366162c3.jpg

cf5ae9f8.jpg

02dea648.jpg

07073289.jpg

dfd44947.jpg



Een Nicknameless-Blamm

a3664d7d.jpg

5c455107.jpg

1752c43c.jpg


De rij voor de kassa.....

703f98ba.jpg


Type R :heart_eyes: / R / RS....

b3bb1384.jpg
 
Bedankt carclean mannen ( en vrouwen )
topdag, top aanbiedingen top demo's en ik denk ook een top omzet voor jullie!!!
Ik heb echt heeeeel veeeeeeeeeel dap 900 dozen voorbij zien komen! hebben jullie de 100 stuks gehaald?

nogmaals bedankt
 
Ook geweest. Jammer van het weer, en de lange wachtrij:( .Ik ben dan ook zonder iets gekocht te hebben huiswaarts gekeerd. Voor de rest prima initiatief van Carclean. Volgend jaar dan wéér, maar dan hopen op beter weer, en meer kassa's:)^
 
Leuke dag dit maar het wachten in de rij is nogal vermoeiend geweest voor me.
Heb er bijna 1.5 uur over gedaan over een stukje van nog geen 10 meter, had niet veel nodig gelukkig anders kon ik wel de hele dag staan.
De versnaperingen waren lekker! Alleen had ik geen zin om erg lang in de rij te staan voor wat drinken.

Misschien moeten er 2 van zulke dagen in het jaar zijn, dan zal de drukte enigzins meevallen of meer kassa's?
 
Beste forumleden,

Even een korte evaluatie van vandaag, het was vandaag razend druk geweest vooral bij de kassa ik heb 1,5 uur in de rij gestaan in weer en wind, ik werd bijna weggeblazen door de wind en de tenten trouwens ook. Verder werden wij van allerlei drankjes en hapjes voorzien:)^ Jammer dat ik niet alles heb gekocht wat ik wou hebben, ik heb echt geen zin om weer opnieuw in de rij te staan, voor een andere aanbieding. Een succes was het uitdeuken, ik heb een klein deukje wat me erg irriteerde met succes laten uitdeuken.
DSC_0699.jpg

DSC_0702.jpg
 
Top, top, top, top geregeld :)^

De sfeer, het eten, de gezelligheid, alles, helemaal top.

Enig smetje was de harde wind en de regen, maar volgens mij heeft dat de pret niet kunnen drukken.
 
Wat iedereen voor mij ook al gezegd heeft, het was top! Hapjes, drankjes, demo's, het oneindige geduld van de Carcleancrew echt geweldig. Jammer dat de wind wat roet in het eten gooide, maar dat mag de pret niet drukken. Volgend jaar weer :party: .
 
Het was erg leuk. Voor mij ook een beetje de "vuurdoop" voor het detailen. M'n 240 stond er ook niet zo netjes bij als het meeste spul daar ;) Nog gezellig twee uur staan ouwehoeren in de rij, terwijl ik half wegwaaide. Veel leuke spulletjes gekocht, en zodra het eens wat beter weer wordt er mee aan de gang.
 
Hoi Hoi,


1st en vooral wil ik CC bedanken voor de fijne dag ben er zeker van dat jullie goed gaan slapen deze nacht :D
Jammer van het weer maar niks aan te doen, Drank, hapjes alles was ter beschikking en zeer verzorgd.

Volgend jaar terug zo'n dag? ja ?
Dan kom ik zeker terug ook al is het vanuit Belgie een eindje rijden ik wil maar 1 ding vragen die wachtrij kan je daar volgend jaar iets aan doen?
Want we stonden zeer lang te wachten 1 maal aan ons moesten we terug opnieuw aanschuiven voor van de andere kortingen te genieten.En dat was niet zo fijn 2 maal in die rij???...
Daardoor heb ik toch enkele leuke dingen gemist die er die dag te doen waren.

Maar goed het was zeker de moeite waard om langs te komen en zou het zo opnieuw doen !:cool:
 
Zo, ben alweer een aantal uur terug van de SDD. Was gezelllig en lekker druk. Helaas wilde het weer het tweede deel van de dag niet echt meewerken.

Ook vanuit Ooltgensplaat de complimenten aan Carclean en de rest van de crew. Zeer goed georganiseerd, as always, en ja, je kan verwachten dat het druk is als er 250 man komt en er zijn ook nog eens geweldige aanbiedingen. Daar moet je iets voor over hebben. Zelf heb ik ook anderhalf uur in de rij gestaan om mijn gewilde producten te kunnen bemachtigen.
Ook de catering was weer geweldig geregeld. Heerlijke hapjes en natuurlijk drinken.

Ik zou zeggen, op naar de volgende.........
 
Geslaagde meeting :)^

De wachtrijen waren ietwat lang, maar ach dat weet je van te voren met zulke lekkere aanbiedingen. Ben zelf een DAP900 en de nodige accessoires en PB spullen rijker want voor dat geld kon ik hem niet laten liggen $$)
 
Was ondanks het weer echt een heel leuke dag.
Ik heb met verschillende mensen een babbeltje gemaakt, waaronder PJ van Dodojuice.
Goh, wat kan die man praten, het is echter wel allemaal interessant wat hij verteld en best wel veel van 'm opgestoken.
De rij naar de kassa groeide en groeide maar.
Had wel het e.e.a. wat ik wilde, maar om daar nu meer als een uur voor in de rij te gaan staan...
En daarna voor de volgende actie weer in de rij, zag ik niet echt zitten.
Deelde mijn gedachten met een aantal mensen dat het wellicht verstandig was de volgende keer, gewoon alle acties te doen in 1x zodat je niet voor een ander merk weer in de rij hoefde te gaan staan.
Affijn, rond vieren was er nagenoeg geen rij, dus ik de shop in voor wat DDJ spullletjes.
Daarbij ook nog een kan APC van Megs genomen en tot mijn verbazing was het ondertussen zo geregeld dat je op alle betreffende merken van de actie, gewoon nog korting kreeg (helemaal top).

De BBQ was ook gezellig en de stukken vlees smaakten goed.

Heb nog een aantal clips van de Polish Battle gemaakt met m'n telefoon, die ik zojuist naar youtube heb geupload.
Op één van de clips trof ik een geestverschijning aan van een man met een bril. :-b wellicht Ghostbusters nog een mail sturen? :-"







Team van Carclean, hardstikke bedankt voor de goede zorgen en tot de volgende keer.

---
 
Dat zag er gezellig uit, echt jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Patrick van harte gefeliciteerd met je 1e prijs, top gedaan! :)^

Ps: er staan schoorstenen van mij (ons) op het dak. :-b
 
Ondanks de regen en wind was het volgens mij een groot succes. Ik kon er ivm mijn vakantie niet bijzijn. Iedereen die nog foto's heeft, plaatsen graag! Krijg ik toch nog wat van de sfeer mee.