Laat ik beginnen met alle mensen die de zin en gelegenheid hebben genomen te bedanken voor de onwijs gezellige dag !
Het personeel / vaste crew hebben keihard gewerkt, zoveel voor als achter de schermen om het voor ons allen zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen.
Naar mijn mening is deze missie zéér geslaagd !
Ondanks dat Thor niet helemaal aan zijn kant van de afspraak heeft gehouden, heeft het mij niet kunnen weerhouden om in de gezellige lange rij te gaan staan.
Heb mij daar goed geamuseerd: gezellig aan de babbel met een aantal mensen, de goede koffie en frisdrank, continue de lekkere hapjes en de liederen van Cees,
hebben mij met gemak door de rij heen getrokken.
( Joost nog bedankt voor jouw goede inzet om de wenslijsten in te zamelen en deze alvast te verwerken ! )
De goodiebags waren meer dan super gevuld ( ondanks dat er minimaal 1 persoon zo %^%$#@ is om terug te lopen om een paneltje om te wisselen omdat deze reeds in het bezit is ( not done ) }
w )
De stand van Dodo Juice werd druk bezocht, ik vraag mij deze keer af of nu door de geweldige producten kwam, of door de met passie en interessant verhalen gevulde PJ kwam.
Zelf vond ik het een zéér gave ervaring om met 1 van de 2 oprichters in gesprek te zijn.
Weer wat achtergrondinformatie gekregen, een hoop grappen en grollen er bij, een bevestiging dat Dodo keihard aan de weg timmert om hun geweldige en eigenzinnige producten aan de man te brengen.
Heb een glazen Rubbishboy Juiced laten signeren door PJ ( ow yeah )
Zelf meegedaan aan de Polishing Battle, eerste ronde ging net aan, de 2e ronde stond ik tegenover / naast Nicknameless en heb nog gepoogd middels het nieuwe Meg's systeem een kansje te maken
om de master ( kutkutkut nu moeten we hem zo wel noemen voor een jaar ]d~^ ) te verslaan.
Helaas niet gelukt, buiten het gespetter ( sorry luitjes, 'haast' doet vreemde dingen ) kreeg ik geen grip op de situatie.
Absoluut geen gevoel met/tussen het werkvlak en de G220 met nieuw type pad en middel ( leek wel of ik op ijs zat te pielen ), en zodoende een stilstaande en scheve pad etcetc ....
alles wat fout kan ging dus ook gewoon fout :|~*
Niet getreurd, Dr Detail heeft in de finale laten zien dat hij de terechte winnaar is, dus ach volgend jaar weer een kansje denk ik dan maar weer.
De BBQ was zéér geslaagd, petje af want het eten was fantastisch en maakt zo'n dag weer helemaal compleet
Met zijn allen de boel nog even aan de kant geschoven ( leuk detail is dat PJ ook gewoon meehielp en dus laat zien dat 'zo'n iemand' ook een mens van vlees en bloed is en zich niet verheven voelt ! )
@Meguiars: jullie ook bedankt voor jullie aanwezigheid en inzet. Tevens dank voor de snelle uitleg en gebruikmaking van jullie nieuwe middelen.
Ga er nogmaals goed over nadenken want vind de 5min speedy gonzales test weer te onwaardig om een een goed oordeel te kunnen vellen en dat zou niet eerlijk zijn
@Bert: bedankt voor de rondleiding, het snuffelen aan de Ibrido en het gesprek. Nog een zéér fijne vakantie verder gewenst
@Steven: geen woorden voor, heb ze wel maar weet zeker dat de automatische-censuur-knop dan in gaat grijpen .... echt zo verschrikkelijk triest om dit zo te lezen !
@Rogier: zweetdruppels al weg van het vasthouden van de glazen pot ( ennuh .... viel mee he de ontmoeting
)
@Sjoerdnijhuis:Jij als 1 der stamoudsten en fanatiek waxofiel was het leuk om nu eindelijk de persoon achter de naam 'te leren kennen' en was het leuk om je te ontmoeten !
@iedereen: schroom svp niet om nog meer foto & film materiaal te plaatsen .... altijd leuk om later weer terug te zien
Nogmaals: dames en heren van CC, bedankt voor deze onwijs geslaagde dag. Hij is wat mij betreft voor volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar ! ! !
editje:
@Johan: was je bijna vergeten ( krijg je als je niet aangemeld bent op het forum ]d~^ ), maar was euk om je te ontmoeten en om even te babbelen.
Wat ik zo heb opgevangen e.d. dan denk ik dat Tim zeker geen verkeerde beslissing heeft genomen destijds om je als aanwinst van het bedrijf binnen te vissen !