• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

DHS inderdaad, hij heeft een paar leuke weggehaald bij mij.

Zojuist ook weer bestelling geplaatst bij carclean. Dan maar zonder korting :p
 
Uiteraard Tim, Dana, Dennis, Kees, Adrie, Johan (& de rest die ik ben vergeten) bedankt voor een zeer geslaagde dag.
Jammer dat het weer wat minder gunstig was, maar dat drukte de sfeer niet.
Man, man, man wat kan die PJ lullen zeg :D , hij wordt zelfs moe van zichzelf hahaha

De polishbattle was geweldig, alleen ik zat een beetje onder de polijstmiddel (TIP: CONTROLEER OF DE MACHINE UIT STAAT VOORDAT JE DE STEKKER ERIN STEEKT!!! :roll )

Ook wil ik Marcel & Paul van Meguiar's bedanken dat ik mocht strijden in de polishbattle met het nieuwe microfibersysteem van Meg's.
Had niet verwacht zo ver te komen met "maar" een DA vs. de rotary.
Toch mooi 2e (of 1e verliezende) geworden ermee in de battle en 2e geworden met de best-of-shine :heart_eyes:
Patrick (aka nicknameless) van harte met je winst ...... next year we will meet again in battle mwoehahaha ;)
 
Lince zei:
DHS inderdaad, hij heeft een paar leuke weggehaald bij mij.

Zojuist ook weer bestelling geplaatst bij Carclean.com Dan maar zonder korting :p

Zoals eerder is gereageerd is dat DSH Repair uit 's Hertogenbosch geweest;) Staan ook al sinds jaar en dag op onze citroen meetings.

Iemand meer foto's?? Of was iedereen te druk met in de rij staan?:grinning:
Ben erg benieuwd! Volgend jaar MOET ik er gewoon bij zijn!!
 
Complimenten voor de Carclean Crew voor dit geweldige evenement.
Ondanks het toch wel slechte weer was de opkomst goed. Hapjes en drankjes top geregeld, dus we zijn volgend jaar weer graag van de partij. Hopelijk kunnen we de tent dan late staan zonder het gevaar dat deze gaat vliegen. Op een gegeven moment stonden we met 4 of 5 man de tent vast te houden om hem daarna maar snel in te klappen :)

De goodybags gingen hard, zelfs al voordat de meeting eigenlijk zou starten, dus we moesten snel de tasjes compleet maken. Vandaar dat we ons ook moesten houden aan het vergeven van de tasjes aan de degene die zich hadden ingeschreven en niet aan de introducees. Dit stond ook in de mailing en hier hebben we dus door de drukte ook aan moeten houden. Het is jammer dat dit misschien niet voor iedereen duidelijk is geweest, maar we wilden het zo eerlijk mogelijk houden en hebben ons daarom echt aan de inschrijflijst gehouden.

De polishing battle was ook super, iedereen lekker fanatiek. De show & shine was lastig omdat de top 3 toch wel heel erg dicht bij elkaar zat en door het weer beoordelen ook niet echt makkelijker werd.

Al met al een topdag ondanks het wat mindere weer.

Groet,
Paul
 
Als nr. 3, 4 of 5 aanwezig samen met Juffer1 & Wilma.
De voorbereidingen waren nog in volle gang, maar als snel voegden er steeds meer CC-leden zich bij wat een gezellige dag zou gaan worden:party: :D !

Alle lof voor de CC'ers voor het harde werken en het z.s.m. helpen van ons:party:

Heb ook nog wat foto's gemaakt, deze zal ik zo snel als ik kan posten:ja
 
Heb nog een paar foto's :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
x
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
x
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
x
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
x
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
x
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
x
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Die van Rogier staat al eerder op het forum en die was eigenlijk "buiten" categorie" :D
Ik vond trouwens dat die blauwe(mustang??)helemaal geen beading had.

Danny
 
Heb een heel gesprek gehad met de eigenaar vd mustang, hij begon net met detailen en heeft op de SDD zijn eerste spullen gekocht. Hij had hem alleen gewassen van tevoren en er zit dus geen wax op waardoor ook de beading ontbreekt. Hij was per toeval 2 dagen van tevoren op CC beland en heeft zich gelijk opgegeven voor de SDD en Best of Shine.

Verder gepraat over de motor en andere verhalen over Amerikanen terwijl we in de rij stonden. Geweldige en heel vriendelijke kerel is het, hij heeft me zelfs het motorgeluid nog laten horen en dat was echt geweldig! :heart_eyes:
 
@mustang op sddag:

Dan vind ik het wel spijtig voor de eigenaar dat hij er niet meer heeft kunnen uithalen op de sddag,het was immers nog een tijdje droog en mits wat "hulp" had deze best er een stukje aardiger uitgezien!
Desnoods had ik hem wel mijn kleiset en wax gegeven om dan voor hem in de rij te gaan staan,waarom niet eigenlijk??

Het koppel dat met de blauwe clio was,had net een "teveel" aan wax , ik had dit net gezien toen de dame op het dak zo'n goeie 30 ml vloeibare wax kieperde,niet-wetende dat ze met een hoeveelheid van een 2-eurostuk ook het dak kon doen.....maar heb dit wel ff netjes gemeld aan haar.De beading van de clio was in ieder geval top :-b

Eerst dacht ik nog dat er een "demo" gegeven werd door iemand ,maar al snel bleek dat dit niet het geval kon zijn,ik zag de man de dap(500?) netjes onder de wagen schuiven met de zijkant van de pad over het beton om deze dan wel netjes met de pad naar boven te leggen.
Ook was ie na het kleien met de black hole aan de gang gegaan om vervolgens te polijsten met mezzo.............:|~*
We(ik en anderen) hebben dan wijselijk ingegrepen en de man verteld dat de pad onbruikbaar was na contact met het tarmac en dat je eerst kleid,dan polijst en dan pas black hole en wax als allerlaatste deed.

Ik vond trouwens dat er best wel een echte demo-stand voor de dap mocht staan,maar dan had Dennis nog achter de kassa gestaan als wij al aan de BBQ stonden rofl

We kunnen allemaal leren en hoewel ik nog niet zo veel praktijk-ervaring heb,achtte ik het toch ff belangrijk om de arme man op deze stappen te wijzen:ja

Danny
 
Ik moet toch even kwijt dat er tussen de vele mensen 2 keiharde bikkels waren.

Dat zijn de mensen die bezig zijn geweest met de zwarte Peugeot 206.

Zij stonden in de stromende regen onverstoorbaar de motorkap te kleien.

Bikkels :)^
 
Het waren deze "bikkels" die we er op gewezen hebben dat je best eerst veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moest komen lezen hier:-"

Danny

ps:ik ben nog de "finale" uit mijn auto gaan halen om vervolgens nog in de regen een halve motorkap te polijsten vermits er enkel mezzo beschikbaar was:-"
De andere helft ging ie zelf doen,wanneer weet ik niet maar in ieder geval goed uitkijken naar nieuwe leden met een zwarte peugeot zou ik zeggen!!
Dat kleien in de regen had ook voordelen hé,lekker nat en geen "marring"