• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.688
200
Berkel en Rodenrijs
Carclean.com Summer Detail Day 2011

Summer Detail Day 2011 - Introductie

In de nieuwsbrief van mei schreven we al over de Summer Detail Day 2011 (SDD) op zaterdag 16 juli 2011. Inmiddels heeft de invulling van de dag meer vorm gekregen en in deze nieuwsbrief kun je de details lezen.

Naast het officiële programma, is het doel van de dag vooral gezelligheid onder elkaar. Gedurende de dag kun je bijpraten met andere liefhebbers, producten uittesten en demonstraties bijwonen. Natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje.

Aanbiedingen en Give-Aways
De spectaculaire aanbiedingen zijn nu concreet (zie onderaan deze nieuwsbrief) en ook is bekend geworden dat zowel Meguiar's als Dodo Juice voor de eerste 200 bezoekers een gratis goody-bag weg zullen gaan geven! Meguiar's geeft een tas met een brochure, detail guide, een Meguiar's sample, een fles Quik Detailer en een Ultimate Wipe Edgeless poetsdoek cadeau. Dodo Juice geeft een panel pot wax (=probeerverpakking) en een Supernatural plush applictator cadeau! OP = OP dus wees er snel bij.

Uitdeuken zonder spuiten
De planning van het uitdeuken zonder spuiten is op het moment van schrijven van deze mailing helaas nog niet rond. Meer details zetten we op ons forum, zodra we meer informatie hebben.

De dag start om 11.00u en zal tot ongeveer 21.00u duren. 'Deelname' is gratis en je kunt komen en gaan wanneer jij dat wil. Inschrijven is wel noodzakelijk, zo kunnen we goed zien hoeveel mensen we mogen verwachten.

Summer Detail Day 2011 - Barbecue

Vind je het gezellig en lekker om deel te nemen aan de barbecue? Schrijf je dan naast de SDD ook in voor deze barbecue.

De barbecue biedt verschillende soorten vlees, waaronder: kip saté, hamburgers, kipdrumsticks, shaslicks, BBQ worstjes, speklappen en spareribs. Verschillende soorten vis, bijvoorbeeld: witvis en zalm. Natuurlijk aangevuld met verschillende soorten salades, sauzen en stokbrood. Frisdrank is inbegrepen.

De barbecue bieden we aan voor € 17,50 per persoon, en inschrijven kan hier.

Summer Detail Day 2011 - Polish Battle

Wie mag zich straks de winnaar noemen van de Polish Battle 2011?

De bedoeling van de Polish Battle is om in een beperkte tijd een zo goed mogelijk resultaat te behalen. Ons team zal een paneel met de nodige swirls, krassen en andere imperfecties klaarzetten en elke deelnemer krijgt de vrije keuze uit polijstmiddelen, machines en pads (je mag uiteraard ook je eigen producten meenemen). Diegene die tijdens deze knock out het beste polijstresultaat heeft weten te behalen wint de Polish Battle Beker en een Car Care Coupon ter waarde van € 50,-!

Je kunt je via onze site opgeven voor deze battle, het aantal plaatsen is beperkt, dus weer er snel bij. Deelname is uiteraard gratis!


Summer Detail Day 2011 - Best of Shine

Tijdens deze dag mag een Best of Shine wedstrijd niet ontbreken! Welke auto's staan er het mooist bij? Wie heeft zijn auto tot in het detail behandeld en verzorgd?

Voor de Best of Shine hebben we een eerste, tweede en derde plaats. De drie winnaars gaan niet alleen met een leuke beker naar huis, maar winnen ook een Car Care Coupon ter waarde van resp. € 100,- € 50,- en € 25,- !

Ook voor de Best of Shine wedstrijd kun je je inschrijven, deelname is wederom gratis. Op de dag zelf krijgen de deelnemers natuurlijk de tijd om zijn of haar auto nog even de finishing touch te geven.


Summer Detail Day 2011 - Programma

De planning van de dag is als volgt:

11.00u - Start Summer Detail Day 2011 - Koffie en versnaperingen staan klaar
12.00u - Demonstratie Polishing Power polijstmachines
13.00u - Demonstratie Meguiar's stappenplan door Meguiar's Nederland
14.00u - Demonstratie Dodo Juice producten door pj
15.00u - Polish Battle
16.00u - Best of Shine contest
18.30u - Start Barbecue
21.00u - Einde Summer Detail Day 2011


Summer Detail Day 2011 - De Aanbiedingen!

Gedurende de dag hebben we verschillende aanbiedingen: aanbiedingen die de hele dag gelden, maar ook aanbiedingen die alleen één uur geldig zijn!

Dodo Juice

Panel pots met 33,33% korting
In samenwerking met Dodo Juice bieden we gedurende de dag alle 30ml panel pot waxen (probeerverpakkingen) aan met maar liefst 33,33% korting!

Juice Kit met ruim 20% voordeel
250ml Sour Power Shampoo + 250ml Need for Speed + 1x Blue Roo applicator + 1x panel pot uit de 'core eight' serie + 1x Supernatural Finger Mitt + 1x Fantastic Fur doek voor € 42,- (normale winkelprijs € 53,45)

Polishing Power

DAP900 Kit met ruim 25% voordeel
Durf je na het zien van onze demonstraties het aan om met deze veilige machine te gaan werken, of stond de DAP900 al langer op je wensenlijst? Dan kun je tijdens de SDD profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kit. De kit bevat een DAP900, Monello Mezzo en Finale polijstmiddelen, en twee Monello 5.5" pads (polishing en finishing). Prijs € 149,- (normaal € 201,-)

Wheel Wax
Wheel Wax is de originele velgenwax. Het beschermt je velgen tegen remstof en andere invloeden van buitenaf en houdt je velgen langer schoon. Gedurende de hele dag ontvang je maar liefst 30% korting op alle Wheel Wax producten.

Turtle Wax
Op alle producten uit de ICE lijn van Turtle Wax krijg je gedurende de gehele dag 15% korting!

Hour Mega Deals
Gedurende de dag zetten we steeds één merk voor één uur met maar liefst 20% korting in de aanbieding.

Tussen 12.00u en 13.00u - 20% korting op het gehele Poorboy's World assortiment
Tussen 13.00u en 14.00u - 20% korting op het gehele Polishing Power assortiment
Tussen 14.00u en 15.00u - 20% korting op het gehele Meguiar's assortiment
Tussen 15.00u en 16.00u - 20% korting op het gehele Dodo Juice assortiment
Tussen 17.00u en 18.00u - 20% korting op het gehele Mothers Wax assortiment

Alle aanbiedingen zijn alleen ter plaatste geldig en dus niet in onze webshop. Voor alle aanbiedingen geldt: niet geldig in combinatie met andere acties of voordeelpakketten. Op=Op, nabestellingen zijn niet mogelijk.
 
Deze datum stond al geruime tijd vastgezet in m'n agenda, maar het is leuk om te lezen hoe er langzamerhand vorm word gegeven aan deze dag.
Super initiatief weer :)^
 
Vorige week al ingeschreven voor deze dag , ben erg benieuwd. Kan mij niet snel genoeg 16 juli worden , ik sta te popelen om verschillende producten aan mijn collectie toe te voegen :party:
 
Staat in de agenda genoteerd! Ik heb me ook al ingeschreven. Gezellig.

En ik neem mooi weer meer hoor!:D
 
We zijn nu bezig met het afronden van het idee van een show & shine. Ook daarvoor zal een aparte inschrijfpagina gemaakt worden (gratis natuurlijk) en er zijn leuke prijzen te winnen!
 
Oei, dat klinkt wel erg gezellig. Volgens mij is dat ook het weekend dat m'n vriendin ff in Engeland is en ik dus niet kan(=mag! :slotje ) klussen. Misschien wel even lekker om dan uit de verbouwboel te zijn... Straks de agenda er eens bij pakken!
 
Misschien iemand uit Limburg die gaat en eventueel een plaatsje in de auto over heeft? Uiteraard tegen vergoeding.
 
heb zojuist het programma gelezen die ik via de mail kreeg. Dit word wederom een top dag. Hulde aan tim & Co :)^
 
Neeeee :sob: kreeg net mijn rooster en ik moet werken
die dag!! Had de perfecte tijd geweest om de DAP900 te kopen!!
 
Ik moet om 12 of om 3 uur werken tot een uur of 11 's avonds. Het is anderhalf uur rijden, dus
ik denk niet dat dat gaat werken!:sob:
 
Ik eigenlijk ook niet hoor ;) Maar sommige dingen MOET je gewoon bij zijn :-b Bij deze ga ik me dus ook aanmelden ,^^

Al ingeschreven voor Best of Shine, de polishing battle laat ik achterwege omdat ik persoonlijk denk dat ik nog niet genoeg ervaring heb en dus kan ik beter iemand anders het plekje gunnen :)