• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Deal voor die dag geldt alleen voor aanwezigen
Maar niemand houdt een aanwezige tegen iets in te kopen voor een ander, toch ??

Hans
 
lijkt mij erg leuk en zag op de kalender dat ik vrij ben die dag :grinning:

Alleen ken ik eigenlijk niemand van het forum en om daar in mijn eentje te verschijnen is ook nog al vreemd denk ik
 
Ook aangemeld, Paulus en vrouw komen ook! Jullie horen ons wel aankomen :grinning:

Barbeknoeien gaan we helaas missen, word allemaal te laat. We hebben nog twee husky's thuis die dan nodig moeten wandelen.
 
martin78 zei:
Alleen ken ik eigenlijk niemand van het forum en om daar in mijn eentje te verschijnen is ook nog al vreemd denk ik
Hoezo? 85% schrijft zich in zijn/haar eentje in! En ik denk dat het voor nog eens 80% hetzelfde zal gelden. Het gaat er juist om dat je mensen leert kennen. :ja
 
Ik ga toch maar proberen om m'n chauffeur zo gek te krijgen dat ie komt werken op z'n vrije zaterdag,dan gaat baasje lekker bbq-en en glimmie glimmie kijken ;)
 
Bij het inschrijven voor de BBQ staat dit: 'Vanwege aansprakelijkheid mogen er geen alcoholische dranken worden geserveerd.'

Er staat toch zeker wel ergens een TV of monitor om dat BNN filmpje van je te kunnen bekijken? ;)
 
Ik zal de dvd meenemen, kun je 'm bij mij op de achterbank bekijken :)

hmmm dat over die drank serveren heb ik overheen gelezen (ik neem m'n vaste meeting overlevingspakket wel mee dan)
 
Tim zei:
Hoezo? 85% schrijft zich in zijn/haar eentje in! En ik denk dat het voor nog eens 80% hetzelfde zal gelden. Het gaat er juist om dat je mensen leert kennen. :ja
dan denk ik dat ik er serieus over zit te denken maar te gaan :grinning:
 
Ach, sommige mensen hier kennen elkaar persoonlijk, maar voor de meesten geldt dat de ander slechts een (nick)naampje is op een forum.
Als je mensen wilt leren kennen, dan is dit een mooie gelegenheid. Een voordeel: we hebben allemaal dezelfde afwijking. ;)
 
@martin78 en we hebben tenslotte ook allemaal dezelfde afwijking :ja en contact is dan al snel gemaakt. Niet over nadenken gewoon doen
 
Ik hou het beschaafd uiteraard ga niet als een malle zitten zuipen daar.

Ik ga absoluut niet met alcohol op achter het stuur zitten, dat is iets wat ik me vanaf ik me rijbewijs heb heb voorgenomen. Ik bedoelde vooral dat als het lekker weer is een fris biertje wel heerlijk is. :cool:
 
Heel juist Wouter! Ik was ook niet van plan om lazarus rond te dwarrelen daar.
Maar een lekkere kouwe klets (of 2) lijkt me geen kwaad kunnen toch?
 
Bier zal misschien geen kwaad kunnen, maar als het er niet is en carclean kiest er voor om het bewust niet te schenken, waarom zou je het dan zelf meenemen?
Is die dag nou echt alleen geslaagd als dat biertje er in gaat?
Ik zou zeggen volg wat de gastheer aangeeft (geen alcohol) en dan wordt die dag net zo gezellig als met!