• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Ik zag in het gedeelte van de clinics staan dat er "maar" 250 mensen konden inschrijven voor de sdd. Is hier een reden voor? Het was eerst volgens mij toch 500 of niet?
 
250) is toch meer dan genoeg?
Heb gisteren het geld voor de bbq overgemaakt, dus pech voor jullie; ik kom dus ook ;)
 
250 x aanklikken dat je komt .... neem je je partner mee dan ineens meer volk ? ( het is maar een idee )
Of kon je meteen al aangeven dat je niet alleen kwam, al tijd geleden aangeklikt en weet het dus even niet zeker
 
Je geeft aan met hoeveel personen je komt... ;)

Ik heb me ook maar ingeschreven.. Moet in ieder geval maar even langs wippen! Hele dag gaat hem jammer genoeg niet worden vrees ik..
 
Als het goed is heb ik dan mijn nieuwe auto, zou iemand met een lakdiktemeter een rondje om mijn auto willen lopen?? (en meten natuurlijk :D )
 
Ook ik heb me maar eens opgegeven, als nieuweling kijken naar de ervaren rotten en dan zelf vol schaamte naar me eigen auto teruglopen.
 
Mocht dat een (schrale) troost zijn: de mijne is wrs schoon, maar da's ook alles. En daar zal ik de komende weken ook geen verandering in kunnen brengen. Ik zal de auto dus ook niet te dicht in de buurt parkeren.... :-b
 
om er nog even op terug te komen, is het mogelijk de auto ter plekke te wassen voor de Show & Shine?

Zo ja moet ik dan zelf de spullen er voor meenemen?
 
In de mail staat letterlijk het volgende:

Carclean.com Mailer zei:
Op de dag zelf krijgen de deelnemers natuurlijk de tijd om zijn of haar auto nog even de finishing touch te geven.

Dus je kan hieruit opmaken dat je ter plekke je auto 'even' kunt wassen en/of opfrissen.

RTFM :rules
 
Wij rijden samen met Wouter B richting Berkel en Rodenrijs, dus als er nog meer mensen uit het noorden die kant op gaan: join the convoy :grinning: