• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Niets is zo makkelijk als het lijkt Joost,een beetje raggen met een machine kan iedereen,maar om een geheel strak resultaat te behalen in een bepaalde tijd is andere koek.
Machine,pad,product,lak,temperatuur,luchtvochtigheid en noem maar op zijn factoren die veel kunnen bepalen.
 
Inderdaad, ik neem wel een velletje korrel 40 mee en ros die over de R8. ]d~^

Ik zie een uitdaging :D

En nee, ik ga niet meedoen, ook niet onder dwang.

Het enige wat ik onder dwang doe, is s'morgens op de plee w^^w
 
En luisteren naar Mrs Nicknameless :|~* ]d~^

Maar goed, om de lat dan maar lekker laag neer te leggen heb ik mijzelf zojuist opgegeven.
Bij dezen kan iedereen dus om welke reden dan ook zijn gram halen en mij van de baan af poetsen

Trizact / Meg's / Monello / Temp / Vocht / DAP / Rotary .... zoals Bart al aangaf:"in korte tijd iets presteren is andere koek",
en met die gedachte in achterhoofd kan ik ook niet op mijn snuitje gaan en heb dus niks te verliezen.
 
Het lijkt mij op zich wel lachen om mee te doen al heb ik geen enkele illusie dat ik ook maar een schijn van kans maak :grinning:

Maar ik vind dat we het ook niet kunnen maken dat Tim en Co met slecht één inschrijving blijven zitten voor de Polish Battle. Er zijn hier toch zat mensen die toch echt wel wat kunnen, ook al is het maar in vijf minuten?
 
Er zijn waarschijnlijk mensen die A- geen zin hebben, B- zich geen flater kunnen veroorloven, C- zich te goed voelen, D- niet zich te kijk gevoeld willen worden...
 
nicknameless zei:
Er zijn waarschijnlijk mensen die A- geen zin hebben, B- zich geen flater kunnen veroorloven, C- zich te goed voelen, D- niet zich te kijk gevoeld willen worden...
en E: die het gewoon niet kunnen :schaam
 
Haha, dan ben ik solidair en help je mee om het de anderen het nog iets makkelijker te maken :-b Ja, heb me dus ook ingeschreven :D
 
Ik zie het nog wel gebeuren dat Carclean op de dag zelf aan komt zetten met wedstrijdpanelen, gespoten in Impreza-blauw ofzo. En dan voor extra wedstrijdelement alleen doeken van de lokale supermarkt ]d~^ w^^w

Zelf bij lange na niet de ervaring om met een wedstrijd mee te doen, maar bij voorbaat chapeau voor een ieder die meedoet en dus niet bang is om laatste te worden tussen alle forumgenoten!