• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

@Blamm: ik denk maar zo, ik weet wat ik kan en normaliter presteer, mocht ik het nu helemaal verkloten op deze dag en laatste worden .... so be it.
Normaliter tijdens de reguliere detailing zie ik mijzelf echt no way presteren wat ik hier soms voorbij zie komen .... ik gok er gewoon op dat diegene ( indien ze meedoen ( en de rest uiteraard ))
door alles spanning en stress de rotary door de glazen pui van CC heen laten vliegen hehe
Ik denk alleen maar even terug aan Cees tijdens Lelystad .... ook hij raakte hier en daar een randje etc .... 20 man met filmcamera en bouwlampen doen je toch nét even anders presteren dan wat ie normaal gesproken doet !
( en dat is waaaayyyyyyy meer dan ik tot op heden bereikt heb )
Wat betreft de impreza-blauw .... aiaiai doet me nu nog pijn als ik er aan denk, wat naargeestig is dat zeg
 
gaan jullie nadat iedereen klaar is het paneel ook nog met IPA afnemen? Anders pleurt ik er gewoon een fillerbommetje op :D
 
Het gaat gewoon om de fun, gewoon all-out gaan, gaat het fout, jammer tis geen echte auto. Gewoon harken op dat ding en gewoon zoveel mogelijk lakdefecten weg krijgen en fatsoenlijk finishen.
Het gaat totaal niet om hoe je normaal gesproken een auto zou doen want dan neem je de tijd en geen waanzin risico's maar dat kan nu dus wel.
 
Mocht er nog iemand uit de buurt (midden-Limburg) die kant op willen dan kan die met mij mee rijden.
Ga met de Opel Zafira dus heb plaatst genoeg, moet wel nog wat vrij houden voor alle nieuwe spulletjes op de terug weg ,^^

Moet wel om 20.00 weer terug zijn, dus BBQ zit er dan niet in, moeten om 18.00u weer aanrijden naar Limburg.
 
Ik heb mezelf ook aangemeld. Aangezien ik nog een beginner ben, denk ik dat ik daar een hoop kan leren (ja hier op het forum kan je natuurlijk ook veel leren, maar live is leuker :ja ).
 
Ik heb voor mijn vakantie de mailing gemaakt en ik ben daarin niet helemaal duidelijk geweest. Voor alle aanbiedingen geldt:

Alle acties en aanbiedingen zijn alleen ter plaatste geldig en dus niet in onze webshop.

Komende week zal nog een nieuwsbrief eruit gaan met een update over de SDD (inclusief uitdeuken zonder spuiten).
 
nicknameless zei:
Fuck it, ik heb me ook opgegeven voor de Polish Battle ]d~^
Had graag de strijd aangegaan met je, ik was als eerste opgegeven, maar aangezien de staat van mijn been zal dat niet lukken.
Maar ach, heb al eerder paneeltjes van jou gefinished (zwarte combo :D )
 
Zo heb me ook opgegeven, en het to buy lijstje al klaar, nu zorgen dat ik me er aan ga houden.

Weet nog niet of ik met de bmw ga of dat ik met iemand mee kan rijden, of iemand met mij.
Iig een stuk leuker dan alleen in de auto.
 
LoL mijn papieren lijstje wat ik allemaal moet hebben blijft maar langer en langer worden hopelijk hebben jullie die dag veel stock ;)