• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

nicknameless zei:
In de mail staat letterlijk het volgende:



Dus je kan hieruit opmaken dat je ter plekke je auto 'even' kunt wassen en/of opfrissen.

RTFM :rules
Dat je de tijd krijgt staat niet gelijk dat je de auto kan wassen, Tim of Bert zullen uitsluitsel geven of de wagen gewassen kan worden maar ik denk dat het een zooitje wordt als er de hele dag een auto gewassen wordt voor de deur.
Gewoon wassen voor je weg gaat en bij aankomst met spray & wipe de boel nalopen, niks aan de hand.
 
Hopelijk kan ik onze auto wel even wassen, weet zeker dat deze onder de vliegen zit en de velgen alweer aardig grijs zijn geworden. Het is volgens de TomTom 258,9km rijden. Neem uiteraad mijn eigen spulletjes mee, hoef alleen water.
 
Volgens mij is dat alleen een krasstraat. Ben er al meer dan 100x langs gereden, maar weet het niet zeker.
 
hoppa ook aangemeld voor de SDD en BBQ, tis maar goed dat de belasting geld heeft gestort, een rondje CC kost altijd geld, op een of andere manier. Tis net zoiets als een kind en een snoepwinkel
 
Mischien kleine tip voor de mensen die ver moeten rijden en hun bumper en spiegelkappen schoon wilen houden van vliegenlijkjes

koop een rol doorzichtig huishoud folie en verplak je voor bumper en spiegelkapen miscien ook je moterkap er mee in.
wel je grille en luchtopeninge open laten:D

heb zo mensen wel is zien aan komen op meetings.

even er af halen bij CCHQ en je hebt een een schoone voor kant zonder dode vliegjes.

gr sander
 
Ik weet nog niet zeker of ik 16 Juli ga :(

Ik zou erg graag willen maar heb vandaag te horen gekregen dat er iets met mijn automaatbak is, en het zal waarschijnlijk veel geld gaan kosten
Daardoor weet ik nog helemaal zeker wat te doen, aangezien zo'n dag ook weer extra geld gaat kosten met alles erop en eraan :sob:
 
Ik wil er ook best heen, een vriend wil ook eventueel mee.
Dus hamvraag wordt dan, gaan we apart of carpoolen :)

update: Ik ga ook een kijkje wagen daar, zojuist ingeschreven. Ben benieuwd.
 
@Martin: 'entree' is gratis en de rest heb je toch echt zelf in de hand ( gewoon niet meer meenemen en pas thuis laten liggen )
 
@ mk-us probeer maar eens niets te kopen als je in luilekkerland bent :D , ik heb mijn lijstje in ieder geval al klaar :ja
 
mk-us zei:
@Martin: 'entree' is gratis en de rest heb je toch echt zelf in de hand ( gewoon niet meer meenemen en pas thuis laten liggen )
Ik weet het, maar ik ben een echte zeeuw ;)

Mocht het blijken dat het een compleet nieuwe bak word wil ik zelfs €40,- brandstof besparen als dat kan