• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Niet twijfelen over de bbq, moeten wel wat meer mensen opgeven anders gaat het misschien niet door wegens te weinig animo :(
 
Moest het zover niet zijn ik bleef zeker maar de afstand is te groot ik zou te laat thuis zijn sorry (maar ik beloof jullie wel dat ik veel ga kopen ;) )
 
@ Carclean crew - misschien een idee om voor de forumleden een naamsticker te maken met Nickname en Voornaam? Bij zo'n grote groep mensen die de hele dag in en uit lopen is het dan makkelijker voorstellen en gezichten bij namen te plaatsen ... Ophalen van de naamsticker kan misschien gekoppeld worden aan de afgifte van de goodybags.

Bovenstaande is slechts een idee, als jullie andere ideeen hierover hebben - it's your party :party:

Nog 11 dagen en counting ...
 
Heb al een polo laten drukken met de tekst: Paulus de Boskabouter. Op de voorkant en achterkant... ben niet te missen!
 
IROA-1 zei:
@ Carclean.com crew - misschien een idee om voor de forumleden een naamsticker te maken met Nickname en Voornaam? ... Ophalen van de naamsticker kan misschien gekoppeld worden aan de afgifte van de goodybags.
Nog 11 dagen en counting ...

Ik vind het een sympathiek idee:)^
 
zkrs een goed idee, wordt het allemaal weer makkelijker van.

@gideon. weet je al met welke bolide je komt ? S8 of RS2 ?
 
Heb al meer als 3 weken niet gereden in de 80....

Autorijden doe ik de laatste tijd al bijna helemaal niet meer :( De A1 is er overdag niet, en de 80 maakt een beetje erg veel lawaai met alleen de katalysatoren.
 
Is er trouwens al wat meer bekend over het uitdeuken zonder spuiten??

Er zit een klein deukje in de Xrail namelijk, dus ik ben wel benieuwd o:)
 
Tussen 15:00 en 16:00 op de detail day is Paulus in de shop aan het hamsteren (als het van de vrouw mag) :-b