• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Kom op mensen! Er zijn nog 6 plekken voor de show & shine.

Niet meedoen is sowieso niet winnen natuurlijk ;-)

Het is dat ik uitgesloten ben van deelname anders stond ik op de lijst ;-)
 
Ik heb me ook opgegeven. Nu nog met introducee, maar waarschijnlijk kom ik toch alleen.

Nog iemand uit de buurt van Helmond die het gezellig vindt om samen te rijden?
 
Partytent stond al als back-up en anders blazen we de regen gewoon weg met een aantal Metropolitan Air force Master Blaster 8HP's :lol
Positief bekijken, krijgen zo wel mooie beadings te zien hahahahaha
 
Naast dat wij voor overdag wat kleine hapjes en fris regelen, hebben we nu ook bevestigd gekregen dat er gedurende de dag een snackwagen aanwezig zal zijn. Tegen betaling kan hier het volgende besteld worden:

Puntzak patat met € 2,50 (fritessaus, ketchup, curry of speciaal).
Broodje kroket of frikandel € 2,50
Losse snacks € 2,-
 
RogierV12 zei:
Weersvoorspelling voor zaterdag is wel helemaal ruk :(

We hebben twee tenten van 4x8 meter en onze eigen tent, plus onze overkapping (als de wind goed staat).

Vooralsnog zegt buienradar dat het hier nog redelijk mee gaat vallen, houd de volgende link in de gaten:

http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?naam=rotterdam&type=tekst&modus=uur&lat=4.44&lon=51.96
 
Voor Oost Souburg misschien, maar voor B & R wordt 15mm a.s. zaterdag opgegeven;
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Berkel-en-Rodenrijs/4058001

Affijn zo lang we droog kunnen staan is er weinig aan de hand.
 
IROA-1 zei:
@ Carclean.com crew - misschien een idee om voor de forumleden een naamsticker te maken met Nickname en Voornaam? Bij zo'n grote groep mensen die de hele dag in en uit lopen is het dan makkelijker voorstellen en gezichten bij namen te plaatsen ... Ophalen van de naamsticker kan misschien gekoppeld worden aan de afgifte van de goodybags.

@Carclean.com crew - wordt hier nog wat mee gedaan ???

Nog 4 dagen en counting ...

ps. voor Rogier hoeft er geen 1 gemaakt te worden, die is inmiddels een BD (Beroemde Detailer)
 
henriant zei:
@Carclean.com crew - wordt hier nog wat mee gedaan ???

Nog 4 dagen en counting ...

ps. voor Rogier hoeft er geen 1 gemaakt te worden, die is inmiddels een BD (Beroemde Detailer)

Is bijna niet te doen, als je wilt, zelf een naamkaartje maken.
 
RogierV12 zei:
Met 250 man onder een partytent, lekker knus ;)

:lol

In de tenten staan ook Meguiar's en Dodo Juice, er kunnen max 60 man onder denk ik.

Maar niet iedereen komt tegelijkertijd.

Het is heel jammer, maar we kunnen er weinig aan doen. In Nederland hebben we de laatste jaren helaas alleen maar flutzomers.