• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

:auw Ik vind het jammer maar kan deze dag niet. Had er graag bij geweest.

Ik duim voor jullie dat het droog blijft. Dat is dan wel weer jammer van ons Hollands klimaat.:|
 
@Reny
Dat met die centimeter ga ik onthouden. SCheelt een hoop tellen hier en is nog leuk om te doen ook. Bedankt voor deze bijzonder leuke tip!! Dankzij jou gaan we dat hier ook invoeren.

Hmmm, je biedt aan om wat voor mij mee te nemen indien ik dat wens. Ik denk dat ik jou maar even een PM ga zenden. Klinkt wel erg aantrekkelijk. Ik ben tenslotte ook een beetje jarig en een cadeautje hoort daar dan bij...

@mk-us
Hallo Markus. Ook ik had het erg leuk gevonden jou te ontmoeten. We komen elkaar hier op het forum vaak tegen en het lijkt er op dat we het ook nog regelmatig met elkaar eens zijn. Een ontmoeting zou derhalve volgens mij niet op slaande ruzie uit lopen...:lol

Vorige keer tijdens de eerste Detail Night was het ook al zo bijzonder leuk en gezellig en op basis van die ervaring denk ik in te kunnen schatten dat het nu tijdens de Summer Detail nog beter en leuker zal worden.

De agenda bekijkend heeft Carclean.com zich maximaal ingespannen om er een fantastische dag van te maken. Daar zal die regen volgens mij geen afbreuk aan kunnen doen. En dankzij de demonstraties en spetterende aanbiedingen is het volgens mij uitgesloten om zònder een aanschaf de Summer Detail te verlaten.

Ik wens jullie bijzonder veel plezier toe en blijf dit topic volgen om naderhand te kunnen lezen hoe leuk het was.:'(
 
En als we nou met zijn allen eens tot de weergoden gaan bidden? Ze kunnen 250 mannen/vrouwen toch niet negeren :-b
Van een beetje regen smelten we toch niet, mijn zwager en ik zijn er gewoon bij hoor.
Ik verheug me er al op om CC headquarters eens van dichtbij te bekijken en natuurlijk ook om al die andere verslaafden te ontmoeten :party :lol
Dan kan ik hoogstwaarschijnlijk tegen mijn vrouw zeggen dat ik lang nog niet de gekste ben:)_[]
 
http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?naam=bleiswijk&type=tekst&modus=uur&lat=4.51&lon=52.06

Zoals het er nu uit ziet, blijft het tot 17.00u droog, maar niets is zo veranderlijk als het weer.
 
Jullie zijn ook niks gewend hé qua water! Ik sta zelfs in dit weer voor bruggen te wachten die open gaan (vandaag tot 3x aan toe op de terugreis!) Door al die plezier- en beroepsvaart elke keer,....
Water ben ik wel gewend, moet oppassen dat ik me er niet op verkijk, zoveel ligt er hier, dan wel op de wegen, dan wel in het water. Straks loop ik er nog in ook :lol

Daarnaast hoorde ik al weer, dat het tot en met dinsdag zulk weer zou blijven, lekker gezellig, zo'n zomer!

Zal alvast mijn duikpak in de auto leggen 8d
 
Een regendansje wil ik wel doen.

Bidden tot iets wat niet bestaat doe ik dan niet uit principe net als Blackpassat :ja