• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Twijfel nog om ook er naar toe te gaan,...

Het valt wel op één van mijn vrije zaterdagen, echter ist weer zo'n eind. Naja heb het eerder gereden.

Maar mij kennende blijf ik dan wel zo heel de dag rondhangen, en dan moet ik nog eens terug ook...

Echter kan ik de aafs wel lekker slapen dan :D
 
Heb er zeker zin in! Programma ziet er leuk en verzorgd uit :party: Twijfel nog of ik me in zal schrijven voor de Best of Shine contest. :) En hopen dat het weer een beetje wil meewerken natuurlijk.
 
Naast onze eigen tent (3x6 meter) huren we twee grotere tenten (4x8 meter) Naast onze luifel hebben we dus ongeveer 82 vierkante meter overdekte ruimte. Mocht kort van te voren blijken dat het weer slecht is, dan huren we er waarschijnlijk last minute nog een extra tent. En binnen is het altijd droog ;)
 
Tim, is het ook mogelijk de auto ter plekke te wassen voor de show & shine? Als je van ver komt zoals ik zou dat wel erg prettig zijn!
 
Wouter B zei:
@DB9

welke mail? heb niks ontvangen :weetniet

Die krijgen alleen vips, dus waarschijnlijk heb je nog niet genoeg besteld ;)
Geintje natuurlijk, je moet je inschrijven voor de nieuwsbrief. Daar stond dit allemaal in vermeld.
Ennuh die wasstraat is gloed nieuw, want ik zie daar nooit iemand gebruik van maken. Dus de kans op krassen is nihil Paulus :D
 
Heb het mailtje ongeveer 2 minuten nadat ik de vraag stelde ontvangen.

Wel grappig, hemel en hel letterlijk bij elkaar om de hoek :D En nee ben niet gelovig.
 
Ik had me al reeds ingeschreven voor de detail day, nog even met Jeffrey overleggen qua bbq. We rijden samen namelijk.
Bbq lijkt mij wel een goed plan...
 
Is dit een jaarlijks terug kerend evenement?

Dit jaar kan ik helaas niet komen maar hoop er dan volgend jaar zeker wel bij te kunnen zijn!

Lijkt me erg leuk eens andere detailers en de mensen van Carclean te mogen ontmoeten, en ga dan ook vast nog weer een hoop bij leren.
 
Ik woon om de hoek en gewoon f buurten is altijd wel gezellig.

Helaas zit ik de 16e in het vliegtuig onderweg naar huis en is bij aankomst het feest al over :(
Voor diegenen die wel gaan lijkt het een leuke dag te worden. :)^
 
Ik wacht heel even op bevestiging dat of ik dan vrij ben van 't werk, maar als dat zo is, ben ik erbij :ja
 
Ook ik moet helaas werken!
verdorie, ik was graag gekomen, had ik veel kunnen leren.

ik neem niet aan dat die mooie deal voor de dap900 ook via de webshop te bestellen is?

veel plezier! volgend jaar bin ich dabei!:D