• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day met optionele Barbecue op 16 juli 2011!

Mijn spullen heb ik ook klaarliggen


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

boodschappenlijst_11.jpg
 
Ik doe mee met de Polish Battle. ,^^

Vergeet niet, het gaat om de fun, niet om het winnen, al is dat mooi meegenomen als dat zo is.

Ik doe niet mee aan de Best of Shine aangezien de auto op dit moment een rijdend varkenshok is en ik geen tijd heb om hem ook maar even te wassen. :confused:

Interieur is daarentegen wel spik en span :heart_eyes:
 
Een rijdend varkenshok???
Volgens mij heb ik van de week nog idioot glimmende foto's gezien van je auto.

Deze dus (5 dagen geleden)
d549c2ef.jpg

Varkenshok my ass! :D
 
Euhhhh, er is daarna nog de hele week mee gereden en na de hoosbui van gisteren 8-o

Ik zet em in ieder geval ver uit de buurt van C.C. Ik denk dat ik em bij mij voor de deur laat staan en kom lopen :D

Alhoewel, ik zat er aan te denken om toch mee te doen met de Best of Shine, maar dan met de scooter. :grinning:
 
Met me eigen auto kan ik niet komen.
Heb best wat verschil in de de hoogte van me achterwielen.
Kwam ik vanmiddag pas achter.. :auw
Dus nu weet ik niet als ik wel kom!

Gaat weer lekker zo!! :p ]-0
 
Ik zit te overwegen om morgen zo'n mooie Dap900 kit te kopen maar nog heb enkele vraagjes:

DAP900 Kit met ruim 25% voordeel
De kit bevat een DAP900, Monello Mezzo en Finale polijstmiddelen, en twee Monello 5.5" pads (polishing en finishing). Prijs € 149,- (normaal € 201,-)


In de webshop kan ik alleen een starterskit vinden met 3 verschillende pads. Welke 2 kleuren pads worden morgen geleverd bij deze set, een oranje en zwarte/groene?

Zelf wil ik dan nog een extra pad erbij kopen om voor de wax te gebruiken, een rode of zwarte 5.5 inch van monello. Past deze zo op de dap900 of moet je dan een andere backingplate kopen?
 
5.5" pads passen als gegoten op de DAP zoals hij geleverd wordt, net als 6" Kompressor pads.
Ik vermoed dat de pads een witte (polishing) en zwarte (finishing) zullen zijn.

Maar je kunt natuurlijk ook morgen even vragen welke er bij zit en zo degene er bij kopen die je nog mist ;)
 
Ik heb mn auto toch nog maar ff snel gewassen daarnet. Niet Best-of-shine-waardig maar kan natuurlijk niet met een smerige auto bij het heiligdom aankomen morgen ;)
 
Ik ben er morgen ook bij.. maar kort helaas :( moet om 13:00 weer in Capelle zijn. Maar ga zeker even buurten en natuurlijk gebruik maken van de korting om wat spullen te kopen. Leuk! hoop dat het mooi weer blijft morgen.
 
mezzerin zei:
Ik kan er helaas niet bij zijn.

Is er iemand uit de buurt van Arnhem, Nijmegen, Ede die iets voor mij mee kan nemen van de Summer Detail Day? Zou helemaal super zijn, stuur me even een PM! :)

Of iemand die daar op de terugweg een beetje langskomt? Spreken we af bij de snelweg :D
 
Vanmiddag op mijn werk, even de hogedrukspuit over de auto heen gehaald!

Hij is weer een beetje toonbaar :D

Al weet ik niet of die dat morgen na 190km nog steeds is, glimmen doet ie toch wel wel weer een beetje.
En geen zwarte uitlaattips meer, maar mooie glimmende :D
 
Gaan er nog mensen foto's maken voor in een topic? Ben erg benieuwd naar morgen, ondanks dat ik er niet bij kan zijn.

Have fun.
 
Als iedereen iets van Poorboys wil zal het wel druk worden tussen 12.00 en 13.00 aan de balie:D
Het is mijn 1e keer bij zoiets ben wel zeer benieuwd.
Ik ben een echte beginner maar heb al een heel vrachtje aangeschaft voor de nieuwe Audi A4 die in oktober komt.
Je kan het maar beter op de plank hebben staan;)
Wat ik tot nu toe uitgeprobeerd heb bevalt in ieder geval goed dus het beginnerssetje maar uitbreiden!

Toch een hele omslag van turtle en valma naar Born to be mild en orange crush:roll