• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Ik hoop morgen bevestiging te krijgen dat mijn pakje ook opgestuurd zal worden. Ik begin al te vrezen dat mijn pakbon verloren gegaan is!?
 
Ik heb er postnl geluk, 2 pakketjes dinsdag bezorgd gekregen.
De 3e vandaag, volgens de app, maar helaas.
Status staat op afgeleverd, staat ook een handtekening in de app maar nergens een pakje te vinden en de buren weten van niks en ook geen briefje waar die wel is.
Nu wachten tot morgen en dan postnl is even onderzoek laten doen waar ze het geleverd hebben
 
Ik blijf me er trouwens toch telkens over verbazen hoe mooi de flesjes/verpakkingen van Gyeon eignelijk zijn.
Maar ook gevoelig!
Aangezien ze zo hard zijn, is de kans dat ze kapot knappen bij een val ook erg groot.

Heb al een paar keer gehad dat ik een flesje liet vallen en waarbij ik dacht "shit! Als die maar niet kapot is".....

Gelukkig is t nog altijd goed gegaan :)
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Ja dat zou echt helpen : unamused:

Voor de frustratie gevoelens wel, alleen beetje dom om het nu al op internet te zetten.
Dit is altijd terug te vinden

hopelijk als grap bedoelt @Zluytr

Van postnl? Nee, denk dat die bezorger de p*k op mij heeft.
Van de 100 pakketten mag ik altijd blij zijn als er 5 gewoon op de levertijd /datum bezorgt worden. Krijg bijna iedere keer een bericht via postnl dat ik niet thuis was.
En ik heb diverse keren al geklaagd bij postnl over de bezorger, ook over vermiste pakketten waardoor hij hier in de buurt is gaan zoeken waar het pakket gebleven was.
Ik was laatst al speciaal thuis gebleven voor een pakketje, komt die langsrijden, stopt en kijkt en rijd gewoon weer door.
Bericht via postnl dat ik niet thuis was, meteen in de auto gesprongen en die bus klem gereden en m'n pakket opgeëist. Zit die doodleuk te lachen en zegt die, sorry staat als niet thuis moet hem nu naar het postnl punt brengen. Hebben zeker een half uur zo gestaan voor de politie erbij kwam een toen kreeg ik opeens wel m'n pakketje.
 
Da's waar, heb het nu van me afgeschreven. Misschien kan ik me wel rustig houden, misschien doe ik wel andere gekke dingen als ik hem tegenkom. Maar je hebt wel gelijk, andersmans post kapot maken is de optie ook niet nee
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr