@Supernova, das geen vertrouwen hebben, maar een hele grote gok nemen .
Eindelijk is het pakketje terecht.
Heb de bezorger van postnl aangesproken en die heeft zijn collega van die dag gebeld.
Zo kwamen we erachter bij welk huis die was afgegeven.
Daar navragen wist de vrouw nergens van, maar het bleek (uiteindelijk) dat een andere bewoner het pakketje had aangekomen en in de garage gezet en vergeten iets te zeggen.
Toch nog even aan de bezorger gevraagd hoe het nou zat met het, niet thuis afgegeven op.... briefje.
Die had die niet in de bus gedaan hoorde je na een hoop gemompel aan de telefoon.
Maar ik heb me lesje geleerd, in het vervolg alles maar naar een vast ophaalpunt.
Dus na 3 dagen rondvragen en vandaag bijna 6 uur lang voor het huis te zitten en daarna diverse lange (telefoon) gesprekken en zoeken is alles weer terecht
Hier is het in 98% van de gevallen steeds dezelfde bezorger
Die levert hier minstens 2 keer per maand denk ik (eten voor onze hond, pampers voor de kleinste, ...).
Klinkt bekend, hier komen ze ook elke maand hondenvoer en luiers brengen en regelmatig Ali.
Helaas hier 2x in de 10 leveringen dezelfde bezorger, en alleen diegene die vaker komt doet het goed. Die anderen gooien weet met de pet naar
@Giltix
Ja, ben sowieso een beginneling
(kan alleen niet het smoesje meer gebruiken dat het aan de spullen lag )