• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

En met mijn nieuwe kasten te vullen zie ik dat mijn fles Monello Cristallino bij de vorige levering gebarsten was in de naad op de zijkant en voor de helft leeggelopen is:sob:
 
De mijne staat nog steeds op pakbon geprint. Ik heb m’n account wel 10 keer geopend vandaag met de hoop dat de status zou veranderen maar mijn pakbon ligt waarschijnlijk onderaan de stapel
 
Pakketje vandaag mogen ontvangen.
Goede service van CC, maar PostNL maakte er weer een potje van. Aanvraag voor woensdag bij CC gedaan, krijg ik maandag al de melding dat ze dinsdag langskomen. Gelukkig makkelijk aan te passen als je de PostNL hebt.
 
Zo, ook hier komen alle pakketten (2) vanmiddag als het goed is binnen :) Moet alleen wel eerst werken tot 22:00 uur dus wordt een lange avond... :p
 
Vanmorgen laatste pakket ontvangen met de PB spullen. Thuis kwam ook de vraag hoeveel pakketten er nog komen.
Nee schat, echt klaar nu....
 
Zojuist het eerste pakket binnen, en de track en trace voor de volgende is ook binnen.

Lekker bezig!
 
CE8A86F7-AF0D-4BF3-90F6-A1134B4F8ADF.jpeg


Zo! Laatste 2 pakketten zijn binnen. Heb er vandaag nog één besteld. Die komt morgen en was snel verzonden. Ik ben wel weer tevreden voor de komende tijd!

Ps: iemand enig idee waar ik die microfiber wash moet gooien? Gewoon in de trommel erbij?
 
  • Leuk
Reactions: Brad en RoyR
Vandaag de laatste pakketjes binnen gekregen:
E106F4AB-7E3D-4259-A569-A13924C5F2B4.jpeg

@Laurette, nogmaals hartelijk dank voor de sublieme afhandeling.

Kleine toelichting, had de crazy pile deluxe besteld, kreeg de gewone crazy pile.

Na een mailtje gestuurd te hebben, kreeg ik de mail terug dat ik de crazy pile mocht houden en dat de crazy pile deluxe nagestuurd zou worden.

Dat is pas SERVICE mensen!!! :cool::sun: