• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Verbaas, nee verwonder me toch echt over een aantal reacties die neerkomen op dat levering lang duurt, “same day delivery” en dat er geen giveaways bij zitten.

Lezen mensen (ook voorgaande berichten), geduld hebben en misschien een klein beetje begrip...
 
Idd @Marcel1973, geen hogere wiskunde met zo een dag dat we:

1.echt niet de enige zijn die een bestelling plaatsen.
2. Je 20 a 25% korting op een hoop merken krijgt, dus logisch dat er dan geen presentje bij zit....

Misschien handig als CC dat er volgend jaar bij zet met toch wel redelijk dik gedrukte letters.
 
zou best interessant zijn om wat statistieken over vandaag te zien te krijgen, zoals aantal orders etc

Als ik kijk naar mijn 2 bestellingen:

1e order (zie die tijd...... en om half 5 liep het wekkertje af om een ochtenddienst te werken)
JE BESTELLING #000250344
Geplaatst op 1 sep. 2018 00:00:46

2e order ('s middags; laatste mega-hour)
JE BESTELLING #000252323
Geplaatst op 1 sep. 2018 14:23:38

is toch een kleine 2000 bestellingen!
En wat er na 14:23 uur nog besteld is??
@Tim kan vast na de hectiek (denk eind van de week?) wel een opsomming geven.
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Zo’n vermoeden had ik al.. druk druk druk. Dan hebben ze de eerste dag toch een bestelling of 500 weggewerkt (25%). Heftig!
 
Ik wilde net een berichtje plaatsen dat ik het jammer vond dat er geen extraatje in zat (ik weet dat het reeds afgeprijsd was en dat het niet én én is guys).
Toen las ik het bericht van alle orders die verwerkt moeten worden en bleef ik even vol verbasing staan kijken dat deze dag toch een MEGA omzet moet zijn geweest.
 
Denk niet dat @Tim & Co cijfertjes gaan geven. Dit soort bedrijfsgeheimen gaat een concullega niets aan.

Net zoiets als ze vroeger bij Rolls Royce altijd antwoorden op hoeveel vermogen een auto had.
"Genoeg..." was steevast het antwoord. :rolleyes:
 
PostNL is nog steeds van het padje :p Ik heb gekozen voor bezorging bij ophaalpunt en kreeg in het weekend melding dat het pakket vanaf dinsdag 15:00 op te halen zou zijn. Gisterochtend kreeg ik via de app notificaties dat ze op maandag zouden arriveren, top! Rond 11:00 de notificaties en emails dat de zending al op te halen was. Vervolgens voordat ik 's middags (~17:00) naar het ophaalpunt ging nog even in de app gecheckt, daar stond ineens dat pakket wel geleverd was maar pas morgen na 15:00 op te halen. Hmm, vreemd. Nog maar eens de email erbij pakken, Track&Trace link geopend, daar staat dat het pakket om 17:10 (ja, 10min later dan huidige tijd) afgeleverd is bij het ophaalpunt, maar wel op te halen na 15:00 vandaag. Dus toch maar gewoon naar het ophaalpunt, waar ik vlak voor het naar binnen lopen nog notificaties en emails krijg dat er helaas niemand aanwezig was om het pakket in ontvangst te nemen, en dat het de volgende dag na 15:00 bij het ophaalpunt zou liggen :joy:. Ik denk dat ik elk mogelijk melding gehad heb, maar de twee pakketten lagen gelukkig gewoon bij het ophaalpunt :p.
 
We pakken inderdaad gemiddeld 500 orders per dag in, met alle extra hulp die we kunnen gebruiken doen we er alles aan om de pakketjes zo snel mogelijk uit te leveren. Waarschijnlijk gaan we het vandaag nog niet eens redden om alles van zaterdag te verzenden. Vermoeden is dat er nog zo'n 150-200 pakketten blijven liggen, maar deze worden uiteraard morgen ingepakt. :)

PostNL is al een tijdje aan het rommelen met die bezorgdatum en -tijd, iets waar wij helaas geen invloed op hebben, maar ik snap de verwarring wel. Hiernaast zijn er ook zeker veel pakketten verzonden naar het buitenland!
 
Kreeg gisteren rond 15u à 15u30 de melding op de Track & Trace van PostNL dat er niemand aanwezig was en dat ze vandaag terug proberen. Heel raar want ik geef als afleveradres altijd het adres van onze firma op en wij zijn zeker allen aanwezig van 08u30 tot zeker 18u.
Maar wat zag ik zojuist, de postcode van mijn factuuradres en de plaats van mijn afleveradres zijn gecombineerd, dit terwijl alles juist staan in mijn accountgegevens.
 
Zo heerlijk met de aflever optie: ik kies tegenwoordig voor de Jumbo. Hier in Amsterdam dan ook nog eens de luxe dat ie 7 dagen p/w tot 22:00 open is. Hoef ik niet thuis te blijven of hopen dat de buren thuis zijn om 'm daar af te halen :D
 
2 van de 3 pakketjes zojuist ontvangen :yum
IMG_20180904_160807.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en FarAlley
Hier 0 van de vier. Eentje staat als afgerond, ene als onvoldoende voorraad en de rest uitleverbaar. Ik vind het nog altijd ridicuul dat niet alles in één pakket verzonden wordt. Het zou niet alleen kosten besparen voor CC, in mijn geval slechts één keer kosten ipv vier keer, maar ook klantvriendelijker omdat ik maar één keer thuis moet blijven om op Postnl te wachten. Het is nu zo maar dit kan toch efficiënter. Ik zal nu Postnl vier keer laten aanbellen aan een leeg huis om dan de tweede levering alle pakjes op dezelfde dag te plannen want je kan spijtig genoeg geen dag inplannen voor de eerste levering.