• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

En ook vandaag zijn we weer aan het rennen en aan het vliegen om zoveel mogelijk pakketjes in te pakken!
1f600.png


Helaas gaat het vandaag niet lukken om alle orders van de Summer Super Sale verzendklaar te maken. Het kan zijn dat jouw order één of twee dagen vertraagd is. Zodra het pakketje gereed is ontvang je een verzendbevestiging met de track en trace code.

We doen ons uiterste best en hopen op jullie begrip!
 
Wat houd "uitleverbaar" trouwens in? dat alles bij elkaar staat maar dat er nog een doos omheen moet gok ik en die oranjeboys het nog moeten oppakken?

Uitleverbaar betekent dat jouw order compleet en in goede order is ontvangen, inclusief betaling. De order staat op verzendklaar als deze is ingepakt. Je ontvangt dan ook een verzendbevestiging met de track en trace code via de mail.
 
Top!
En nu merk ik natuurlijk dat ik nog (redelijk) wat vergeten te bestellen ben .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag mijn bestelling binnengekregen
en natuurlijk ook al uitgetest. en ik moet zeggen dat de dap echt wel makkelijker werkt als men rotary
hopelijk heb ik ergens dezze week tijd om de auto volledig af te werken
 
Hier wordt ook vandaag het eerste pakket verwacht. Tussen 20.30 en 22.30. Postnl maakt overuren met jullie sale
 
post .nl zou zaterdag komen ,ik thuis gebleven ,maar het kwam niet nu zijn ze vandaag geweest toen ik niet thuis was
dus post.nl doet wat hij wil ,en ik moet nu morgen weer thuis zijn ,wat een gedoe.
 
Dacht jij echt dat ze zaterdag al kwamen??
Kan nooit.... (Ik had ook 2 traceercodes dus dat zeiden maar ken ze al langer dan vandaag..)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Stond iets eerder in dit topic al aangegeven dat dat een bugje bij Postnl zou zijn.
Wel lullig als je ervoor thuis bent gebleven.
Bij mij kan ik bij sommige pakketten online aangeven wat ze ermee moeten doen. Naar een afhaalpunt ofzo. Dan hoef je er niet voor thuis te blijven.
In mijn geval moet ik dat wel voor achten 's avonds doen.
 
@tontrain,
er is op meerdere manieren gecommuniceerd dat er issues waren v.w.b. het verzenden van de pakketten.
Sowieso was het onmogelijk om op de dag van de SSS pakketten te versturen en dat je deze op dezelfde dag zou ontvangen.

Daarbij had je zelf kunnen aangeven bij het afrekenen waar, wanneer én hoe laat je je pakket wilde ontvangen. Dus het is nogal kort door de bocht om meteen maar Postnl af te branden en hun de zwarte Piet toe te schuiven.

Vergeet niet dat het een gigantische logistieke operatie is om de pakketten bij CC de deur uit te krijgen.

Om je een beeld te geven, hierbij een post van Facebook:

Wat een succesvolle Summer Super Sale gisteren! ☀️ Ons team heeft gister en vandaag flink geknald om een deel van de pakketten alvast de deur uit te doen.

Vandaag heeft PostNL maar liefst 21 containers met pakketten opgehaald. 25% van alle bestellingen is afgerond. We zijn er nog niet, maar gaan morgen vrolijk verder!

Bedankt allemaal voor jullie mooie bestellingen! #SummerSuperSale2018
FB_IMG_1535998186776.jpg
 
moeten ze niet vermelden dat ze dan en zo laat komen ,ik was er ook bang voor dat ze niet kwamen ,maar toch track en trace nr
gekregen en dat ze tussen 16.00 uur en 20.00 uur zouden komen ,het zal best gigantich druk zijn geweest maar beloof het dan niet.
het maak mijn ook niet uit als ik het later krijg ,maar toch afspraak is afspraak nu moeten ze nog een keer aan de deur komen.
 
moeten ze niet vermelden dat ze dan en zo laat komen ,ik was er ook bang voor dat ze niet kwamen ,maar toch track en trace nr
gekregen en dat ze tussen 16.00 uur en 20.00 uur zouden komen ,het zal best gigantich druk zijn geweest maar beloof het dan niet.
het maak mijn ook niet uit als ik het later krijg ,maar toch afspraak is afspraak nu moeten ze nog een keer aan de deur komen.

Als je pakketje om 20:00 aan zou komen, en om 19:59 zit het pakket nog niet eens in het sorteerproces, dan gaat er dan toch wel een belletje rinkelen?
 
PostNL had inderdaad storing, ik had vorige week woensdagmorgen iets bij Bol besteld. In de PostNL app kwam tevoorschijn dat deze ‘vandaag’ geleverd zou worden. Zo slim als ik ben lukt dat natuurlijk nooit. En dit werd keurig de volgend dag, wat ook in de app aangepast werd. Maar toen al hadden ze dus storingen,...

Kan gebeuren, lang leve de digi-wereld. 15 jaar geleden ging het er nog heel anders aan toe :yum
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Net de eerste bestellingen uitgepakt: Foamlans en snowfoam, monello klei (150+100gram is geen 242 volgens mij jongens..) en nog wat afplakspul en handschoentjes.
En de andere bestelling van de Dap900.
Eerste indruk is redelijk positief over de dap. Geluid valt me erg mee op de laagste stand maar het viel me wel op dat een van de schroeven er niet in wilde van het handvat omdat de plastic behuizing daar iets scheef overheen zat... komt een beetje "gamma huismerk" over en heb ik met wat hollandsch geweld op moeten lossen. Maargoed voor de rest een solide machine die ik hoop binnenkort te kunnen testen:)
Nu wachten tot mijn Gyeon spulletjes verzonden worden en een weekend vrij plannen:)
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Uitleverbaar betekent dat jouw order compleet en in goede order is ontvangen, inclusief betaling. De order staat op verzendklaar als deze is ingepakt. Je ontvangt dan ook een verzendbevestiging met de track en trace code via de mail.

Mijn eerste pakketje heb ik al ontvangen maar een verzendbevestiging met T&T heb ik niet gekregen.

De buurvrouw was zo vriendelijk om het aan te nemen.
 
Bij mijn bestelling staat nog “pakbon geprint”. Waarschijnlijk, omdat mijn bestelling voor het overgrote deel uit Gyeon en Mothers bestaat.
Ik heb dan ook pas rond de middag kunnen bestellen.
Ik hoop toch stilletjes om mijn bestelling overmorgen in ontvangst te mogen nemen
 
  • Leuk
Reactions: M3fan