Ja komt goed hoor.Ik kreeg net de mails van vanochtend dus mijn bestellingen zijn allemaal in orde gekomen uiteindelijk.
Zou me er uiteindelijk ook niet al teveel zorgen maken, CarClean fixed zulke dingen uiteindelijk altijd wel.
Ja komt goed hoor.Ik kreeg net de mails van vanochtend dus mijn bestellingen zijn allemaal in orde gekomen uiteindelijk.
Zou me er uiteindelijk ook niet al teveel zorgen maken, CarClean fixed zulke dingen uiteindelijk altijd wel.
Dat komt goed!@expor Giften worden uit de orders verwijderd, dit was bij mij ook twee keer het geval
@Tim Ik heb zojuist weer met Paypal betaald. Deze betaling staat direct op 'Uitleverbaar'. De bestelling daarvoor staat nog op 'Betaling in behandeling', maar is in Paypal wel afgeschreven. Moet ik me zorgen maken of komt dat goed? Verwijderen jullie eventuele dubbele orders aangemaakt door de storing bij Mollie (waardoor ik niet werd doorgestuurd naar de betaalpagina en 4 keer moest klikken?).
Ok sorry, wou het maar even melden.maar jij bestelt niet met btw nr zoals een bedrijf. Ik wel en zoals bevestigd dr CC zijn daar wel problemen mee, nml de kortingen komen niet door.
Ja, zou best interessant zijn om wat statistieken over vandaag te zien te krijgen, zoals aantal orders etcDe dames en heren bij Carclean maar zweten. Eén van de twee orders staat sinds vanochtend vroeg op Afgerond, de ander staat sinds vanochtend op Uitleverbaar. Benieuwd hoe zo`n stapel pakketten ze dit weekend te verwerken hebben gekregen door de SSS.