• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

@expor Giften worden uit de orders verwijderd, dit was bij mij ook twee keer het geval ;)
@Tim Ik heb zojuist weer met Paypal betaald. Deze betaling staat direct op 'Uitleverbaar'. De bestelling daarvoor staat nog op 'Betaling in behandeling', maar is in Paypal wel afgeschreven. Moet ik me zorgen maken of komt dat goed? Verwijderen jullie eventuele dubbele orders aangemaakt door de storing bij Mollie (waardoor ik niet werd doorgestuurd naar de betaalpagina en 4 keer moest klikken?).
Dat komt goed!
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Zie ik het nu goed dat de Waxaddict bundel niet zo hard ging?
De Dapjes en lakdiktemeters daarentegen wel allemaal weg.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Het nadeel van Limited Edition bundels is in mijn ogen dat als je het product helemaal geweldig vindt en hij is op, hij ook écht op is. Dat heeft voor mij de doorslag gegeven er niet voor te gaan
 
Gemiddelde bestelling geplaatst. Toch weer wat leuke kortingen kunnen pakken!
Nu het geduld maar weer opbrengen tot het geleverd wordt o_O
 
Vandaag ook 3 bestellingen gedaan bijna alles mooi op voorraad zelfs de waxaddict edition nog kunnen bestellen. Alleen de Monello disco Rosso was niet meer leverbaar . Echt blij met mijn nieuwe aanwinsten :heart_eyes:
 
De dames en heren bij Carclean maar zweten. Eén van de twee orders staat sinds vanochtend vroeg op Afgerond, de ander staat sinds vanochtend op Uitleverbaar. Benieuwd hoe zo`n stapel pakketten ze dit weekend te verwerken hebben gekregen door de SSS.
 
De dames en heren bij Carclean maar zweten. Eén van de twee orders staat sinds vanochtend vroeg op Afgerond, de ander staat sinds vanochtend op Uitleverbaar. Benieuwd hoe zo`n stapel pakketten ze dit weekend te verwerken hebben gekregen door de SSS.
Ja, zou best interessant zijn om wat statistieken over vandaag te zien te krijgen, zoals aantal orders etc
 
  • Leuk
Reactions: peterroovers
Hmm, eerste bestelling van mij (van de 2) geeft aan onvoldoende voorraad, ik denk dat dit komt door de buckanizer (blauwe). Wordt de rest van de bestelling wel verzonden en de buckanizer zodra deze binnen komt?? Toen ik bestelde was alles op voorraad @Tim ?
 
Ik ben benieuwd of mijn order dan nu ook goed staat.
Orderbevestiging ontvangen
Gisteren de track and trace (die dus niet klopt)

Totaal voor 273.- vond ik al aardig maar is dus niet te vergelijken met anderen hier :D
 
Ik heb 3 orders geplaatst waarvan ik van de eerste 2 en verzendbevestiging heb ontvangen. De 3e staat op verwerkt.
In mijn account overzicht zie ik ook dat mijn 2e order eerst 2x is geannuleerd war ik zelf niets van heb meegekregen.
Zal wel goed komen maar ben erg benieuwd hoeveel orders er nu zijn verwerkt. Sucks to be postnl;)
 
Heb al mail gehad van @Tim dat order weer gekoppeld is aan betaling en staat nu op "Uitleverbaar". Had ook niet anders verwacht dan dat het in orde zou komen! In totaal voor ~480 EUR besteld na 135 EUR korting... Niet goed voor mijn bankrekening deze dagen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim