• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Op Facebook heeft Carclean zojuist gepost dat ze met 21 rolcontainers vol, opgehaald door PostNL, op 25% van de bestellingen zitten. Ze hebben daar voorlopig nog wel even werk dus ;) Tussen de 2 ordernummers die ik had zat al iets van 700 en dat was tussen middernacht en 11:00 's ochtends.
 
Ik heb mijn eerste 2 bestellingen gedaan. Al een track en trace ontvangen voor de eerste bestelling. Bij de 2e bestelling is de Disco Rosso niet op voorraad. Heeft iemand ervaring hiermee? Wordt de order pas verstuurd als het compleet is?

Ik zou normaal een mailtje sturen, maar ik las net op FB hoe druk ze het hebben, en wil ze liever niet storen bij het inpakken van al die orders.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Dat is ook. Maar bij de bestelling stond er een geschenkje vermeld op mijn order. Achteraf is dat weggehaald. En normaal krijg je toch altijd wel wat promo of niet.
 
Ik heb gekozen om al mijn pakketjes te laten afleveren bij een PostNL punt. En tot mijn verbazing zie ik dat er vandaag 4 van de 5 pakketjes al wordt afgeleverd!

Mooi snel! Nu nog even wachten tot de laatste er ook is. dan haal ik alles in 1x op :)
 
@RoyR Dat deed ik ook. Zou eigenlijk vandaag geleverd worden, maar om een of andere domme reden is het nu morgen (PostNL heeft het erg druk in mijn regio schijnbaar). Sad...
 
Wat houd "uitleverbaar" trouwens in? dat alles bij elkaar staat maar dat er nog een doos omheen moet gok ik en die oranjeboys het nog moeten oppakken?