• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

• Topicstarter Topicstarter Etterual
  • Startdatum Startdatum
Zelfde probleem... 3 bestellingen en net iets meer dan 500 euro...
Hobby mag beetje geld kosten hè;)

2 van mijn bestellingen dacht de postnl vandaag al te leveren haha.

• Leuk
Reacties: RoyR
op de eerste sss die ik meemaak een fijn dap 900 setje op de kop kunnen tikken ;) nu is het weer lekker ongeduldig wachten o_O

Hier ook rustig aan gedaan.
Si3d setje
Monello klein materiaal

Wheel Sealant
4 spider padjes
PB luchtverfrisser

Toch weer 125 eur :)
Best een prijzige hobby kom ik achter, maar dat was karpervissen ook al :cool:

Heb ook nog niets besteld hoor. Moet eigenlijk nog wel wat hebben. Toch maar eens kijken of jullie iets voor me over hebben gelaten.
Ik ben op zoek naar tweedehands wintervelgen en banden en heb iets op het oog. Wil ze beschermen met de Q2 Rim, wat er zal komen als ik de velgenset aanschaf. Maar ben best fier op mezelf. Eerst maar de kat wat uit de boom kijken. Nog produkten genoeg in de kast ;) En ben stilletjes mijn detailarsenaal aant vastleggen met produkten die voor mij werken. Anders blijf je bezig met zoeken naar alternatieven. Een vast stappenplan met produkten voor elke stap wat goed werkt voor jezelf en waar je resultaat mee behaalt is wat ik naar streef. Daarna kan er af en toe een probeersel vanaf.

Een Ibrid die pokkeduur is vind ik persoonlijk staat nog hoog op het verlanglijstje maar voorlopig kan ik het voor mezelf nog niet rechtvaardigheden puur om als hobby te gebruiken.

Maar we zien wel waar we geraken! :)

Ik zal vanaf volgende week het te koop topic dan maar weer eens in de gaten houden.
Wordt vast wel weer een en ander aangeboden, omdat de detailkast te weinig ruimte heeft voor sommigen, zo na de SSS.