En vandaag €408,57 weg geblazen naar Berkel en Rodenrijs. Oeps
Nu geduldig wachten tot alles bij het post kantoor is
En vandaag €408,57 weg geblazen naar Berkel en Rodenrijs. Oeps
Heb ook nog niets besteld hoor. Moet eigenlijk nog wel wat hebben. Toch maar eens kijken of jullie iets voor me over hebben gelaten.Ik denk dat ik de enige zal zijn die zich heeft kunnen inhouden.
Ik heb gisteren een leuk filmpje gezien van een zolder ergens in Berkel en Rodenrijs. Wellicht dat je daar dan terecht kunt.Kan ik volgend jaar bij iemand op gesloten worden? En die me tegen houdt om te bestellen
Ik ben op zoek naar tweedehands wintervelgen en banden en heb iets op het oog. Wil ze beschermen met de Q2 Rim, wat er zal komen als ik de velgenset aanschaf. Maar ben best fier op mezelf. Eerst maar de kat wat uit de boom kijken. Nog produkten genoeg in de kast En ben stilletjes mijn detailarsenaal aant vastleggen met produkten die voor mij werken. Anders blijf je bezig met zoeken naar alternatieven. Een vast stappenplan met produkten voor elke stap wat goed werkt voor jezelf en waar je resultaat mee behaalt is wat ik naar streef. Daarna kan er af en toe een probeersel vanaf.Heb ook nog niets besteld hoor. Moet eigenlijk nog wel wat hebben. Toch maar eens kijken of jullie iets voor me over hebben gelaten.