@Laurette
Het lijkt wel of deze actie niet geldig is voor buitenlandse klanten.
Van zodra ik inlog met mijn account, zijn de prijzen een stuk hoger dan als ik niet inlog.
En als ik als gast wil bestellen, kan ik het land (Belgie) niet ingeven...
Kunnen wij Belgen niet meedoen aan deze actie???
Vandaag is het een hele grote gift dag. Dat is toch zeker wel meer dan voldoende?!zojuist ook besteld, maar er staat geen gift op mijn order zou jammer zijn!
Te laat, ik klikte om te zien of ik dan idd te zien kreeg dat het al betaald was. Order staat nu als geannuleerd, maar heb dit ook per mail doorgegeven!Op het moment dat je je order hebt betaald en je ziet nog steeds een Mollie betaallink in je account, klik hier dan NIET op. Het betalingskenmerk wordt dan overschreven en de order waarschijnlijk geannuleerd omdat er geen betaling is gekoppeld aan het laatste betalingskenmerk.
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja we zijn vandaag en morgen al bezig met het verzendklaar maken van alle orders. PostNL heeft een klein bugje waardoor er inderdaad in de tracking wordt weergegeven dat het pakketje vandaag of morgen al bezorgd gaat worden. De pakketten worden pas na het weekend echt geleverd, dus blijf alsjeblieft niet thuis wachten vandaag of morgen!
Te laat, ik klikte om te zien of ik dan idd te zien kreeg dat het al betaald was. Order staat nu als geannuleerd, maar heb dit ook per mail doorgegeven!
Vwbt de gifts, snap ik helemaal en had ook niet verwacht dat ik ze zou krijgen!
Ik had al gemaild,maar omdat het tijdslot ging vervallen heb ik alsDe kortingen zijn ook geldig voor buitenlandse klanten. Moet er een intracommunautaire levering plaatsvinden? Dan kan het zijn dat de kortingen niet helemaal goed werken in combinatie met de BTW. Als dit het geval is kun je ons even mailen met je gehele bestelling dan zorgen we er maandag voor dat je alsnog de juiste korting krijgt. Let op: dit geldt wel alleen voor buitenlandse klanten MET BTW nummer.
Ook hier een bestelling geannuleerd?
Moet ik het opnieuw bestellen zodat ik in ieder geval de 10% korting krijg of e.e.a. even afwachten? Alles was ten tijde van de bestelling nog op voorraad, en nu nog steeds, ook de betaling etc is goed gegaan..
Als het geld is afgeschreven van jouw bank dan is de order hier wel goed doorgekomen. Mail ons met je ordernummer dan zorgen we ervoor dat het in orde komt!Nu kijk ik net en is mijn bestelling van deze middag geannuleerd. Nu is hetgene ik opnieuw wil bestellen natuurlijk niet meer in korting, maar ben ik mijn geld wel kwijt...
@Laurette idee hoe dit komt ?