Heb hier weinig goede ervaringen mee bij PostNL. Al bij diverse shops wat besteld voor een latere datum, wordt ook zo aangemeld door de winkel, maar PostNL staat gewoon de eerste mogelijkheid aan je deur. Dus PostNL verpest zijn eigen service daarmee.Toevallig iemand ervaring met het “later leveren” van een bestelling? Heb tijdens het bestellen gekozen voor levering op 8-9 maar zie dat nergens terug in de orderbevestiging.
Ben namelijk komende 2 weken op vakantie en wil als het even kan voorkomen dat de boel op het postkantoor beland en na 2 weken retour afzender gaat omdat het nog niet afgehaald is....
Zal uiteindelijk allemaal wel los lopen en verwacht vandaag geen reactie meer te krijgen van CC aangezien die het waarschijnlijk onmogelijk druk hebben met verzamelen van alle bestellingen :-D
Heb hier weinig goede ervaringen mee bij PostNL. Al bij diverse shops wat besteld voor een latere datum, wordt ook zo aangemeld door de winkel, maar PostNL staat gewoon de eerste mogelijkheid aan je deur. Dus PostNL verpest zijn eigen service daarmee.
Check dit goed, bij mij is de order geannuleerd, geld is wel afgeschreven. Heb de order opnieuw geplaatst en betaald en CC een mail gestuurd.Naja uiteindelijk zal het allemaal vast goed komen. Zag alleen wel dat de betalingen ook niet helemaal soepel gaan, net nog een order geplaatst maar betaling blijft "in behandeling" terwijl het geld wel is afgeschreven. NBa een half uur is de status nog steeds niet bijgewerkt.
Straks nog een Gyeon order plaatsen en dan zullen we over 2 weken wel zien wat er allemaal uitgeleverd is
Vet, bij de 3 bestellingen volgens het systeem 2 gifts (grid guard en een luchtverfrisser), thanks carclean! Bespaart me weer een beetje geld, maar daarvoor ben ik wel heel tevreden en blij
Bij mijn 2e bestelling stond ook een gift, maar die hebben ze inmiddels van de "bon" gehaald zo te zien.
Denk het haast niet, maar als je die niet wilt mag je hem wel voor verzendkosten naar mij sturen, doe ik hem adopterenIk heb net een foutje gemaakt in mijn bestelling. (Order # 000251109)
Ik heb Tornado Pad Cleaner - 946ml erbij besteld, terwijl ik deze straks pas wilden bestellen.
Zou deze er nog uit gehaald kunnen worden?
Verdorie, dat is wel balen. Daardoor heb ik die 2 dingen niet in de uren besteld dat ze het voordeligst waren... Maargoed, er is al veel korting dus ergens is het ook wel logisch.
Dit zijn we aan het uitzoeken. Er zit ergens een bottleneck, maar we weten niet waar. We vermoeden bij Mollie en niet bij ons.Ik heb ook het eea besteld maar ik merkte wel dat de site het moeilijk had...
Hij ging niet naar het scherm van mollie om te betalen tot 3x toe maar uiteindelijk ging er toch 130 euro over de muur.
Nu de laatste voor Gyeon voorbereiden
Dit zijn we aan het uitzoeken. Er zit ergens een bottleneck, maar we weten niet waar. We vermoeden bij Mollie en niet bij ons.
Kon je op onze site een betaalmethode kiezen en dan op 'Betalen' klikken? En wat gebeurde er daarna?