• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Dat zal wel goed geregeld zijn.
Ik ben dan ook op vakantie en heb een verrassing voor m'n schoonouders geregeld .
Speciaal voor de SSS het afleveradres gewijzigd, wat zullen ze van de week veel pakketjes gaan krijgen
 
Toevallig iemand ervaring met het “later leveren” van een bestelling? Heb tijdens het bestellen gekozen voor levering op 8-9 maar zie dat nergens terug in de orderbevestiging.

Ben namelijk komende 2 weken op vakantie en wil als het even kan voorkomen dat de boel op het postkantoor beland en na 2 weken retour afzender gaat omdat het nog niet afgehaald is....

Zal uiteindelijk allemaal wel los lopen en verwacht vandaag geen reactie meer te krijgen van CC aangezien die het waarschijnlijk onmogelijk druk hebben met verzamelen van alle bestellingen :-D
Heb hier weinig goede ervaringen mee bij PostNL. Al bij diverse shops wat besteld voor een latere datum, wordt ook zo aangemeld door de winkel, maar PostNL staat gewoon de eerste mogelijkheid aan je deur. Dus PostNL verpest zijn eigen service daarmee.
 
@Laurette
Het lijkt wel of deze actie niet geldig is voor buitenlandse klanten.
Van zodra ik inlog met mijn account, zijn de prijzen een stuk hoger dan als ik niet inlog.
En als ik als gast wil bestellen, kan ik het land (Belgie) niet ingeven...
Kunnen wij Belgen niet meedoen aan deze actie???
 
Laatst bewerkt:
Vet, bij de 3 bestellingen volgens het systeem 2 gifts (grid guard en een luchtverfrisser), thanks carclean! Bespaart me weer een beetje geld, maar daarvoor ben ik wel heel tevreden en blij ;)
 
Heb hier weinig goede ervaringen mee bij PostNL. Al bij diverse shops wat besteld voor een latere datum, wordt ook zo aangemeld door de winkel, maar PostNL staat gewoon de eerste mogelijkheid aan je deur. Dus PostNL verpest zijn eigen service daarmee.

Naja uiteindelijk zal het allemaal vast goed komen. Zag alleen wel dat de betalingen ook niet helemaal soepel gaan, net nog een order geplaatst maar betaling blijft "in behandeling" terwijl het geld wel is afgeschreven. NBa een half uur is de status nog steeds niet bijgewerkt.

Straks nog een Gyeon order plaatsen en dan zullen we over 2 weken wel zien wat er allemaal uitgeleverd is ;)
 
Je bestelling blijft twee weken op PostNL afhaallocatie.
8 september is een week na vandaag, dus dat komt wel goed hoor.
 
Naja uiteindelijk zal het allemaal vast goed komen. Zag alleen wel dat de betalingen ook niet helemaal soepel gaan, net nog een order geplaatst maar betaling blijft "in behandeling" terwijl het geld wel is afgeschreven. NBa een half uur is de status nog steeds niet bijgewerkt.

Straks nog een Gyeon order plaatsen en dan zullen we over 2 weken wel zien wat er allemaal uitgeleverd is ;)
Check dit goed, bij mij is de order geannuleerd, geld is wel afgeschreven. Heb de order opnieuw geplaatst en betaald en CC een mail gestuurd.
 
Vet, bij de 3 bestellingen volgens het systeem 2 gifts (grid guard en een luchtverfrisser), thanks carclean! Bespaart me weer een beetje geld, maar daarvoor ben ik wel heel tevreden en blij ;)

Bij mijn 2e bestelling stond ook een gift, maar die hebben ze inmiddels van de "bon" gehaald zo te zien.
 
Bij mijn 2e bestelling stond ook een gift, maar die hebben ze inmiddels van de "bon" gehaald zo te zien.

Verdorie, dat is wel balen. Daardoor heb ik die 2 dingen niet in de uren besteld dat ze het voordeligst waren... Maargoed, er is al veel korting dus ergens is het ook wel logisch.
 
Ik heb net een foutje gemaakt in mijn bestelling. (Order # 000251109)
Ik heb Tornado Pad Cleaner - 946ml erbij besteld, terwijl ik deze straks pas wilden bestellen. :D
Zou deze er nog uit gehaald kunnen worden?
Denk het haast niet, maar als je die niet wilt mag je hem wel voor verzendkosten naar mij sturen, doe ik hem adopteren
 
  • Leuk
Reactions: ZotacTiger
Mijn winkelmandje werd ineens leeggegooid toen ik op bestellen drukte, dus moest alles weer opnieuw toevoegen.

Edit: ik werd blijkbaar uitgelogd toen ik op bestellen drukte.
Edit2: Ik krijg soms MySQL deadlock meldingen inclusief de gedraaide queries als ik probeer te betalen. Lijkt me niet de bedoeling dat ik de SQL queries te zien krijg als klant!
 
Laatst bewerkt:
Verdorie, dat is wel balen. Daardoor heb ik die 2 dingen niet in de uren besteld dat ze het voordeligst waren... Maargoed, er is al veel korting dus ergens is het ook wel logisch.

Blijft altijd jammer, want iets extra's ontvangen vindt niemand erg ;) maar wel begrijpelijk inderdaad :)
 
  • Leuk
Reactions: Giltix
Oh, het systeem hangt/hing vast met Paypal. Dus nu heb ik 4 identieke orders op mijn account staan. Gelukkig maar één betaald. Ik neem aan dat de rest automatisch geannuleerd wordt? En de betaling ter zijner tijd verwerkt wordt?
 
Bestelling geplaatst, betaald en nu 2 orders in mijn account die op ‘in afwachting van betaling’ of betalen staan. Mollie vertraging?
 
Mijn bestelling is ook gedaan en betaald. Voornamelijk Gyeon besteld, wat van Nanolex en valet pro kwasten, alsook de Buckanizer. Deze maar in blauw genomen, omdat de zwarte reeds uitverkocht was. Maar daar maken we geen drama van
Ook nog een Senza bordi trio pack als gift. DANK U CarClean!
 
@Hnzl. Ik heb net hetzelfde! 1 met de status uitleverbaar en een andere; zonder gift van CC, die op status ‘in afwachting’ staat.
Zal wel in orde komen.
Het geld is in ieder geval van m’n rekening afgeschreven.
 
Ik heb ook het eea besteld maar ik merkte wel dat de site het moeilijk had...
Hij ging niet naar het scherm van mollie om te betalen tot 3x toe maar uiteindelijk ging er toch 130 euro over de muur.

Nu de laatste voor Gyeon voorbereiden:)
Dit zijn we aan het uitzoeken. Er zit ergens een bottleneck, maar we weten niet waar. We vermoeden bij Mollie en niet bij ons.

Kon je op onze site een betaalmethode kiezen en dan op 'Betalen' klikken? En wat gebeurde er daarna?
 
De SSS lijkt in ieder geval een succes te zijn, de webshop heeft het zwaar in ieder geval. Ik heb net een derde bestelling geplaatst en deze ging na een aantal foutmeldingen gewoon wel goed door dus ik ben klaar voor vandaag (en het zakgeld is ook weer op) en ik zie na de vakantie wel of alles uitgeleverd is. Zo niet zullen ze het zoals altijd het geval is wel gewoon naar behoren oplossen bij CarClean.

Dit zijn we aan het uitzoeken. Er zit ergens een bottleneck, maar we weten niet waar. We vermoeden bij Mollie en niet bij ons.

Kon je op onze site een betaalmethode kiezen en dan op 'Betalen' klikken? En wat gebeurde er daarna?

Je krijgt dan in de checkout een "timeout" melding te zien als ik het me goed herinner. Lijkt inderdaad een payment dingetje te zijn. De bestelling welke ik vanochtend heb geplaatst staat nu nog steeds op "betaling in behandeling" dus ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het initialiseren met de connectie tussen CC en Mollie niet helemaal lekker loopt (de timeout) en dat ook de terugkoppeling van Mollie naar CC niet helemaal lekker gaat (betaling in behandeling zoals bij mij het geval is)... grote kans dus inderdaad dat de problemen zitten tussen de koppeling van Mollie en de CC webshop. Misschien hebben ze aan de kant van Mollie wat problemen met het aantal sessies wat waarschijnlijk exponentieel toe neemt als er een nieuw aanbiedingstijdvak open gaat want dan gaat men massaal de bestellingen plaatsen natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt: