• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

Mijn lijstje, tot dusver

00:00
Dap 900v3

11:00 - 12:30
Monello uni-bal blauw
Monello uni-cone zwart
Monello raffini rood 4" 2x
Monello raffini wit 4" 2x
Mothers wax reflections advanced car wax

13:00 - 14:30
Poor boys tornado pad cleaner
Gyeon Q2m prep, 1ltr
Lake country oranje 5,5"
Lake country zwart 5,5"

LIJKT me genoeg voor een beginneling, deel van de andere spullen die je nodig hebt heb ik namelijk al.
Zit alleen nog te twijfelen of ik
Mothers wax advanced top coat erbij moet nemen?
 
  • Leuk
Reactions: Etterual en RoyR
@Supernova kijken nog eens naar de tijden ze Overlapteen half uur. Tussen 12:30 en 13:00, je zou dus met 2 bestellingen klaar kunnen zijn als je wilt. Maar als je met alles boven de 50 zit zal het niets uit maken behalve die extra bestelling.
 
Poorboys is van 1300-1500. Dus zou moeten gaan dat je alles behalve je dap tussen 1230 en 1300 bestelt.
a3bcf4e1370834bfecad5fcff2a29b0f.jpg
 
Ik mag tussen 12:00 en 12:30 voor mijn lijstje gaan zitten.
Dan kan ik het mooi in 1 bestelling doen.

20% korting
Monello Non Ferro navulling 1000ml x2
Monello Vetro Bianco
Gyeon Preserve 250ml
Gyeon Trim
Gyeon Tire

10% korting
Turtle Wax Clearvue Rain Kleer
PB Professional Polish Sample
Great-Lion Ultra Metal Polish 225gram
Carclean Dressing Aplicator
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Etterual
Als je gebruik wilt maken van verschillende Mega Hour Deals en eventueel de losse producten die scherp geprijsd zijn dan zul je inderdaad meerdere bestellingen moeten plaatsen. Voornamelijk de OP=OP aanbiedingen en de beperkte voorraad aanbiedingen zullen hard gaan.

Ook al moet je 5 verschillende bestellingen plaatsen en je red de €50 euro niet dan betaal je niet constant €6,95 aan verzendkosten! De verzendkosten staan altijd direct in je winkelmandje vermeld. De verzendkosten zijn o.a. afhankelijk van het totaalbedrag van jouw bestelling. Wij nemen altijd een deel van de verzendkosten op ons. De verzendkosten van een 500ml BTBM t.w.v. €19,99 zijn bijvoorbeeld €3,-. Hoe hoger het eindbedrag uiteindelijk is, hoe lager de verzendkosten zullen zijn. :)
 
aanbiedingen blijven staan en de kortingen gelden niet voor kortingsprijzen... staat erbij he;)
 
Aankomende zaterdag is het zover: De Summer Super Sale 2018! :sun:

- De acties zijn alleen online geldig. Aankomende zaterdag is onze showroom dus dicht. Alle acties zijn vanaf klokslag 00.00 uur leverbaar, met uitzondering van de Mega Hour Deals. Voor de acties met een beperkte voorraad geldt OP=OP!

- Je kunt de deals niet met elkaar combineren, tenzij de tijden overlappen. Indien je gebruik wilt maken van een actie in een bepaald tijdslot dan dien je de bestelling voor dit product ook in die tijd af te ronden. Het kan dus zijn dat je meerdere bestellingen op zaterdag moet plaatsen om profijt te hebben van alle aanbiedingen.

- De verzendkosten van jouw bestelling kun je altijd terugvinden via de winkelwagen. De verzendkosten worden altijd getoond zodra je een product toevoegt aan de winkelwagen. Vanaf €50,- zijn de verzendkosten gratis. Wij nemen altijd een deel van de verzendkosten op ons waardoor je ook nooit voor elke bestelling €6,95 aan verzendkosten betaald.

- De bestellingen kunnen voor de Summer Super Sale ook niet gecombineerd worden. Door de drukte is dit helaas niet te overzien. Als je vijf bestellingen plaatst dan krijg je ook vijf pakketten binnen. Natuurlijk wel hartstikke leuk met uitpakken!

- Naast het verzenden kun je er ook voor kiezen om jouw bestelling op te halen in de showroom. Kom je bestelling alleen ophalen als je een ophaalbevestiging hebt gehad. Normaal gesproken kunnen bestellingen eerder opgehaald worden maar i.v.m. de drukte willen we je verzoeken om te wachten tot je de ophaalbevestiging hebt ontvangen.

- Hiernaast werken wij er natuurlijk aan om alle pakketten zo snel mogelijk te verzenden. Door de gigantische drukte kan het zijn dat niet alle pakketten op maandag verzonden worden. Op het moment dat je een track & trace code hebt ontvangen staat jouw pakket klaar en wordt deze op dezelfde werkdag verzonden!

Indien er nog vragen zijn hoor ik het graag! :)
 
Als ik nu iets in mijn verlanglijstje heb en ik klik die zaterdag in mijn winkelwagen, wordt de prijs dan automatisch aangepast?
scheelt een hoop geklikkerdeklik....
 
  • Leuk
Reactions: Mattao
@DRuw ja hoor. Voor bepaalde kits (bv. Monello Cristallino met Vetro Bianco) lukt het alleen niet om die in je verlanglijst te zetten, omdat deze als niet voorradig zijn gemarkeerd.
 
Nog een vraagje: Ik zie bij een aantal op=op maar onderaan staat ook "zolang de voorraad strekt" wat eigenlijk hetzelfde inhoud.
Als ik nu van overlappende tijdslots gebruik wil maken moet ik wachten in de eerste tijdslot tot het overlappende tijdslot begint.
Als dan dat product uitverkocht raakt kan ik het product niet kopen wat ik wilde... Of versturen jullie dat dan later zodra jullie het weer binnen hebben?
Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel. Dit scheelt ze weer verzendkosten omdat ik dan 2 bestellingen kan doen ipv 3...