Ik heb zojuist pas de mail ontvangen maar de actie met de Vitreo is erg interessant. Hopen dat ik er om 00.01 1 kan bemachtigen
Mijn vermoeden is dat deze setjes vanaf 00:00 op de webshop te vinden zijn.Polishing Power
DAP Kit met Monello Mezzo & Finale 250ml + Kompressor 6” Polishing & Light Polishing Pads + Peluche Verde Trio.
DAP500 Kit – van € 209,95 voor € 155 = 26%
DAP900 Kit – van € 255,94 voor € 179 = 30%
Zijn deze kits speciaal samengesteld voor de Summersale?
Ik kan deze kits namelijk niet op de site vinden.
Ik heb er ook naar zitten zoeken en vraag mij ook af hoe het in zijn werk zal gaan op de SSS.Polishing Power
DAP Kit met Monello Mezzo & Finale 250ml + Kompressor 6” Polishing & Light Polishing Pads + Peluche Verde Trio.
DAP500 Kit – van € 209,95 voor € 155 = 26%
DAP900 Kit – van € 255,94 voor € 179 = 30%
Zijn deze kits speciaal samengesteld voor de Summersale?
Ik kan deze kits namelijk niet op de site vinden.
T is een soort verlanglijstje he.
*Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen, acties of bundels. Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.
@Rémon
Wel een vraagje; producten welke standaard in de aanbieding zijn, blijven deze dan zo geprijsd of krijgen ze de standaard 10% korting of evt hogere korting?? Bijvoorbeeld de buckanizer, deze is nu met korting, wordt dit 1 september 10% korting of blijft deze prijs behouden??
Je hebt nog 2,5 week de tijd. hahaKan me goed beheersen tot nu toe
https://www.carclean.com/nl/hdo-blue-cutting-orbital-pad-5-5.htmlLijstje maar even verder uitgebreid met wat pads:
Menzerna Heavy Cut Compound 400
Menzerna Super Finish Plus 3800
Incredimitt Wash Mitt
Gyeon Q2 Trim
Gyeon Preserve
Sandwich Spider Foam Polishing Pad ( 3,5 en 5,5 inch )
Purple Spider Compounding
Purple Compounding Pad - ( 3,5 en 5,5 inch )
Mothers Tyre Brush
Iemand nog andere pads die hij/zij kan aanraden toevallig?
Maakte het een stuk makkelijker als het waar was...