• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - 1 september 2018!

• Topicstarter Topicstarter Etterual
  • Startdatum Startdatum
Ik kijk er ook naar uit als rookie om een mooie deal te maken!
Kan nog wel een goede shampoo en wax gebruiken.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reacties: Etterual
Zojuist de nieuwsbrief ontvangen.
Nog geen aanbiedingen, wel de vooraankondiging. Acties worden ook aangekondigd in de nieuwsbrief.

Dus, heb je je nog niet aangemeld voor de nieuwsbrief...
Bij je accountgegevens (webshop) kun je aanvinken dat je nieuwsbrieven wenst te ontvangen.

• Leuk
Reacties: RoyR
Gister hebben wij de eerste nieuwsbrief met de vooraankondiging voor de Summer Super Sale verzonden!
2600.png
Wil jij op de hoogte blijven van alle acties en aanbiedingen? Schrijf je dan snel in voor de nieuwsbrief via jouw account op onze website.

De eerste nieuwsbrief kun je terugvinden via de volgende link: https://mailchi.mp/1eb32dedb066/summer-super-sale-2018-hoge-kortingen-op-zaterdag-1-september

SSS-nog-1-maand-.webp

Het enige "lastige" zal zijn dat ik meerdere bestellingen ga moeten doen op 1 dag, aangezien ik denk dat niet alle merken die ik net nodig heb tegelijk -20% gaan staan :D.

Klopt @exCite. Je moet wel op de verzendkosten letten, anders kun je beter gaan combineren. Vorig jaar was er over de hele dag heen 10% korting en in bepaalde tijdvakken nog meer ;)

En de volgende Summer Super Sale actie is bekend!

Op deze Complete Car Care kit van Soft99 ontvang je op 1 september maar liefst 30% korting! De kit is rijk gevuld met alle producten die je nodig hebt om jouw auto te verzorgen. De kit is op de SSS verkrijgbaar van €114 voor €79! De set wordt geleverd in een handige opbergtas.

De set bevat de volgende producten:
- Kiwami Extreme Gloss Shampoo 750ml
- Fusso Coat 12 months 200gr
- Iron Terminator 500ml
- Soft99 velgenkwast
- Tire Black Wax 170gr inclusief applicator
- Ultra Glaco Glass Sealant 70ml
- Soft99 opbergtas

De kit is in een dark en light edition beschikbaar!
Bij de Dark Kit is de Fusso Coat Dark Wax en de Dark Shampoo geleverd voor donkere lakken.
Bij de Light Kit is de Fusso Coat Light Wax en de Silver Shampoo geleverd voor lichte lakken.

Dark Set.webp
Light Set.webp

Aangezien ik wat nieuwe spulletjes wil proberen, mijn bescheiden lijstje voor 1 September tot nu toe:

Menzerna Heavy Cut Compound 400
Menzerna Super Finish Plus 3800
Incredimitt Wash Mitt
Gyeon Q2 Trim
Gyeon Preserve

• Leuk
Reacties: RoyR
Nou, mijn lijstje is iets minder bescheiden, al kan ie langer of korter worden a.d.h.v. de aanbiedingen...

PBW Super Slick & Suds 1L
PBW Glass Cleaner 1L
PBW APC 4L
PBW Bug Squash 0,5L (proberen)
PBW QD+ 0,5L (proberen)
PBW alu & metal polish sample

DDJ BTBM 1L
DDJ Ferrous Dueller 1L

Monello Thick mitt (voor de wielen)
Monello Tapetto
2x maatbekertje
2x dressing applicator
En de Buckanizer.

Lijstje is een heel eind af, komt misschien wel wat bij. Meeste is voorraad...

• Leuk
Reacties: Michel Kuijpers
Als ik bv om 00u een Dap900 in mijn winkelmandje plaats maar om 13u nog een resem Poorboy's producten blijft de Dap dan zolang in mijn winkelmandje?
Of reken ik direct af en stuur dan later een mail dat alles in één verzending mag?

Als je de DAP900 zeker wilt bemachtigen raad ik je aan om deze direct om 00.00 te bestellen en af te rekenen. Producten worden niet gereserveerd op het moment dat deze in de winkelwagen staan. Als je gebruik wilt maken van de diverse acties in diverse tijdsblokken dan zul je ook meerdere orders moeten plaatsen. We kunnen deze dag geen orders combineren omdat het hier echt te druk voor is.

Als je bijvoorbeeld 6 orders plaatst op 1 september dan zul je ook 6 losse zendingen binnenkrijgen! :)

• Leuk
Reacties: morphf en RoyR
De Monello Cristallino komt in de aanbieding samen met een Monello Vetro Bianco doek.
Maar, wordt dit een apart setje in de webshop? Of is het zo, dat als je de Cristallino besteld los, er gewoon de doek bijgeleverd krijgt?

Oja, ik ben begonnen met het maken van mijn verlanglijstje :worried::D

• Leuk
Reacties: Etterual
Komen de dap kit enzo gewoon op de site te staan? En waar en vanaf wanneer?
Ben namelijk zeer geïnteresseerd in een dap 900 kit aangezien ik net om de hoek kom kijken met auto detailing

• Leuk
Reacties: ZotacTiger
Polishing Power
DAP Kit met Monello Mezzo & Finale 250ml + Kompressor 6” Polishing & Light Polishing Pads + Peluche Verde Trio.

DAP500 Kit – van € 209,95 voor € 155 = 26%
DAP900 Kit – van € 255,94 voor € 179 = 30%

Zijn deze kits speciaal samengesteld voor de Summersale?
Ik kan deze kits namelijk niet op de site vinden.