• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Het lijkt erop dat juist nu PostNL voor een aantal pakketten loopt te rommelen. Ik zie een deel van onze pakketten als gesorteerd bij PostNL staan en daarna blijft het stil.
PM_Petrol;n401627 zei:
Ai ai, helaas zit ik daar nog niet bij. Ik had om iets na 11'en s'ochtends besteld.
Nog een extra dagje wachten :+
Dat komt door een bijzondere status van jouw order. In eerste instantie probeerde je te bestellen een dag eerder om 22.55u, je hebt daarna je iDEAL betaling geannuleerd en de order de volgende ochtend nogmaals geplaatst. Ons systeem detecteert dat en zet je order dan voor controle apart. Normaal pakken we dat meteen op, maar door de drukte hebben we alle manuele orders apart gezet.
 
Jup, ze zijn lekker aan het rommelen,... Ook hier geeft die als status " ontvangen door postnl" thats it,.... Aflevering zou tussen 12.30/14.30 zijn. Maar geloof er niks van, we hebben drie adressen, de bezorger weet dat als er iemand niet thuis is, hij het elders kan proberen haha. En echt nooit is die zo laat hier,.. Meestal tussen kwart voor elf en kwart over twaalf. Hij kan namelijk pas terecht bij postnl om een uur of 10. Dan alles inladen en hoopt die half elf te kunnen vertrekken.
 
Tim;n401665 zei:
Dat komt door een bijzondere status van jouw order. In eerste instantie probeerde je te bestellen een dag eerder om 22.55u, je hebt daarna je iDEAL betaling geannuleerd en de order de volgende ochtend nogmaals geplaatst. Ons systeem detecteert dat en zet je order dan voor controle apart. Normaal pakken we dat meteen op, maar door de drukte hebben we alle manuele orders apart gezet.
Ja dat klopt, omdat ik tussen 11 en 13 uur niet thuis zou zijn, heb ik de dag ervoor geprobeerd om met m'n telefoon te betalen via iDeal. De order afgebroken omdat het werkte, en op zaterdag uiteindelijk mobiel betsteld/betaald. Wanneer is de verwachte verzenddatum?
 
Ik had al zo'n vermoeden dat het niet goed ging met de MOHS, want toen ik rond de middag bestelde was hij nog beschikbaar en kon me niet voorstellen dat er nog geen 20 mensen hun slag hadden geslagen. Verder top service, ik heb de doos net uitgepakt!
 
Hier vanochtend het eerste pakket van de drie binnen gekregen; de apart bestelde MOS omdat ik bang was dat hij vroeg op zou zijn.
Één van de andere pakketten zal wel wat vertraging oplopen, omdat ik daar de nog niet voorradige Cancoat had bij besteld.
 
Eerste pakket vandaag ontvangen, was een klein probleempje mee. Maar is groots en zeer professioneel opgelost door het team van Carclean. Super service. Ben blij dat er nog van dit soort bedrijven bestaan. We slapen weer voor de deur want morgen komt de rest. Nog even een anti-regen dansje en dan kunnen we weer lekker detailen.
 
@ Tim, heb je al nieuws over mijn pakketje? Ik heb bij het bestellen de optie 'op rek na 14D.' niet zien verschijnen. Ik heb de order dus als voorruitbetaling genomen maar vrees dat ik het pakketje niet gaat aankomen voor het weekend :-(.

Is natuurlijk geen commentaar op CC maar mijn eigen domme fout. Kunnen jullie dit even checken?

Grtz
Stephan
 
Afgelopen zaterdag ook een bestelling gedaan. Ik had hierbij o.a. de monello non ferro refill bij besteld. Nu las ik dat deze niet meer voorradig was, maar tot op heden heb ik nog geen indicatie gekregen wanneer ik mijn pakketje kan ontvangen.
 
Net thuis en wat stond er ......................jawel hoor : een grote kartonnen doos en zelfs nog een extra :kado erbij !! Bedankt carclean ! :cool:
 
Weeral super-service van carclean !!! Bedankt Dennis voor het mailtje. De betaling is gedaan maar vrees dat hij pas maandag zal arriveren met de feestdag in België aanstaande vrijdag. Thanks!
 
Ik hoop het voor jullie (de betaling) ;). Mijn pakketje zal vandaag al voor de deur staan :-D. Postnl en CC zijn turbobedrijven que levering.
Gem. duurt een overschrijving 2d. Dus gisteren gestort --> normaal vrijdag maar feesdag --> weekend werken de banken niet :).

In ieder geval thanks !! (ik kan zaterdag mijn schoonvader blij maken)
 
Ik heb net mijn pakketje ontvangen en alles was netjes verpakt. Bij het bestellen had ik de fout gemaakt om de CanCoat te bestellen ipv de Wet Coat maar dat kon zelfs nog veranderd worden; bedankt voor de goede service heren!

Vandaag gelijk de monello foamlans geprobeerd. De eerste poging was 1:10 (de meegeleverde hoeveelheid bij de foamlans + fles helemaal vol), dit was nogal teleurstellend :( het was niet veel meer dan wit water en bleef dus ook niet hangen. Hierna een 2e poging gedaan waarbij ik de fles heb gevuld tot de '1:10' markering (= ~64ml) met monello snow foam waarna ik de fles heb gevuld tot 350ml met water waardoor ik ongeveer op 1:5 uit kwam. Deze keer kreeg ik wel echt foam (zoals in de voorbeeld film/foto's) maar het ging maar net, de regelknop op de lans zat tegen het einde.
Dit was mijn eerste ervaring met foamen. Het schuim op het onderste deel van de deuren verkleurde veel naar bruin eer het van de auto viel, bij de andere panelen was dit niet zichtbaar. Na het foamen viel me op dat er inderdaad weinig 'los' vuil meer op de auto zat. De definitie 'los' is natuurlijk erg subjectief maar het scheelt zeker in de vervuiling die ik nog op de handschoen tegen kwam.

Als opmerking bij het product in de webshop staat "Let op: geef bij het bestellen in het ordercommentaar aan hoeveel bar de hogedrukreiniger heeft of het type nummer!". Ik heb in de order mijn type vermeld: 'Karcher K5'. Wat wordt er aan de lans nog aangepast om deze af te stemmen op de 'juiste' hogedrukreiniger? Ik wil hem eigenlijk ook op een ouder type gebruiken die nog echt een manuele drukregeling heeft. Wat moet ik dan veranderen?

Na het wassen heb ik ook gelijk de Wet Coat gebruikt. Wat een gaaf product! Het is echt gemakkelijk aan te brengen! Ik heb het op een auto aangebracht die nog wel enige beschermlaag had van een spray wax. Ik vond het dan ook lastig om een goed 'nat' oppervlak te houden aangezien er toch al wel delen "droog" waren (vooral de hoekpunten van het paneel) eer ik deze kon inspuiten. Ik heb paneel voor paneel gewerkt en het lijkt allemaal goed gegaan te zijn. Ik ben benieuwd naar de stand tijd, de auto staat altijd buiten maar maakt weinig km's.