• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Op zaterdag 9 augustus 2014 houden we de Summer Super Sale!

Deze dag zal in het teken staan van spectaculaire aanbiedingen die zowel online als bij ons in de showroom geldig zullen zijn. Inschrijven voor deze dag is niet nodig.

Het programma en de aanbiedingen worden later bekend gemaakt.

De Summer Super Sale zal dit jaar in plaats komen van de Summer Detail Day. In 2015 zullen wij weer de Summer Detail Day organiseren!
 
Nice! De Summer Detail Day komt dit jaar dus te vervallen, maar word de Summer Super Sale qua opzet dan ook anders, zoals bv stands van bv meg's en dodo?
 
Ja dit jaar komt er geen Summer Detail Day. De Summer Super Sale zal geen stands, demo's of contests krijgen.

We zitten dit jaar te beperkt in onze tijd. We hebben veel andere zaken te doen die onze voorrang krijgen en de extreem zachte winter heeft gezorgd voor een (te) druk laagseizoen. In het laagseizoen regelen wij normaal verschillende zaken voor het hoogseizoen en dat is er niet van gekomen.
 
Hoewel ik dit jaar wel van plan was te komen op de SDD, kan ik me dit voorstellen en denk dat het een goede vervanger is.
 
Mark1986;n393498 zei:
Kort samengevat is carclean 12 juli open met extra leuke afhaal aanbiedingen? ;)

Concept ala oliebollenavond, alleen dan in de zomer?

Correct! Daar komt het een beetje op neer. Online doen we dan ook acties.

We houden de tijdsblokken met aanbiedingen er bijvoorbeeld in. Ook komen er dagaanbiedingen en we zullen toch stiekem ook gaan overwegen om een échte knaller alleen in onze showroom mogelijk te maken. :ja
 
Jeroen;n393584 zei:
Ja doe de paw900 maar als extra knaller, heb ik een reden om er een tank diesel tegen leeg te rijden ;)
Kun je je afvragen hoeveel zin die knaller dan zin heeft ;) behalve dat het wel erg leuk is om naar cchq te rijden.
 
Jammer jammer jammer. Ten eerste wilde ik dit jaar zo graag opnieuw naar de SDD komen om twee putjes uit de rechter achterdeur van de GSIII te laten halen, maar vooral omdat ik op 12 juli nog met vakantie ben en dus er weinig kans maak voor de SSS. En dan te weten dat ik mijn vakantie erg vroeg had ingepland om zeker thuis te zijn als de SDD zou georganiseerd worden (dacht zoals vorig jaar rond 20 juli)
Ach ach, alle begrip voor het gebrek aan tijd om een SDD te organiseren. Als het laagseizoen zo druk is geweest dan is dat vooral de verdienste van Carclean.com eerder dan van het zachte weer. Veel respect voor jullie business model mensen, doe zo voort!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Tim;n393556 zei:
Correct! Daar komt het een beetje op neer. Online doen we dan ook acties.

We houden de tijdsblokken met aanbiedingen er bijvoorbeeld in. Ook komen er dagaanbiedingen en we zullen toch stiekem ook gaan overwegen om een échte knaller alleen in onze showroom mogelijk te maken. :ja
En een echte knaller voor enkel belgische klanten via de site? :-"
 
AF producten in een super sale! Dat zou mooi zijn. Wat mooie waxjes en Scholl concepts polijstmiddelen in een mooie aanbiedingen als we toch bezig zijn onze diepste behoeften te uiten! Ik zal er zijn in ieder geval
 
Ik zal er ook bij zijn dit jaar.. Ben zeer benieuwd wanneer de aanbiedingen en tijden bekend worden..