• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Swissvax

@@Jasper en @Marcel1973 : volgens mij werkt Swissvax niet met dealers (correct me when I'm wrong @Tim of @Laurette ). Opzich wel jammer. Zou inderdaad een mooie aanvulling zijn op het Carclean assortiment. In het echte hogere segment, met name qua waxen, heeft Carclean op dit moment nog wat weinig aanbod.
 
  • Leuk
Reactions: @Jasper
@@Jasper en @Marcel1973 : volgens mij werkt Swissvax niet met dealers (correct me when I'm wrong @Tim of @Laurette ). Opzich wel jammer. Zou inderdaad een mooie aanvulling zijn op het Carclean assortiment. In het echte hogere segment, met name qua waxen, heeft Carclean op dit moment nog wat weinig aanbod.

Er is een verdeler in België. Dus waarom zou CC geen verdeler kunnen worden voor NL ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat de importeur van Swissvax dat niet wil. De reden is vrij vaag maar ik denk zelf dat het hem dan teveel omzet zou kosten als wij het zouden verkopen.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Beetje kortzichtig van zo'n jongens. Denk als een grote verkoper zoals Carclean je merk promoot en verkoopt je veel meer omzet (zelfs al is dat met minder marge dan bij rechtstreekse verkoop).

Is er geen weg om de nederlandse importeur heen? Hoewel het voor mijn bankrekening beter is als ik Swissvax niet bij mijn favoriete zaak kan krijgen... Tegelijk vind ik het wel jammer dat ik elders moet bestellen als ik dit wil hebben.
 
Iemand hands-on expercience met Swissvax Blau Weiss? Zou ontwikkeld zijn voor BMW lakken. Marketingpraatje... Het zou dezelfde percentage carnauba als de Onyx bevatten, maar toch kost Blau Weiss 50-60 euro meer. Ben al tijdje op zoek naar een meer exclusievere wax. Gewoon omdat het kan. Het hoeft niet per se van Swissvax te zijn. Wel verwacht ik een degelijke standtijd in tegenstelling tot een pure show wax zoals de Concourso. Blau Weiss zou standtijd van 3-4 maand hebben.

Dus meningen mogen komen waarom wel en waarom niet.
 
Hehe zeker geinig :) Net daarom ben ik geïnteresseerd in de Blau Weiss.

Wat gezegd van de Swissvax Zuffenhausen? Speciaal voor de hedendaagse Porsche :p

Nee het is echt wel de beleving die telt ook. Daarom betalen mensen de prijs. En het is ook kwaliteit.

Toch benieuwd naar die Blau Weiss. Komt op het verlanglijstje.
 
De glans van de wax is onbeschrijfelijk. Ik heb de wax bewust op mijn eigen auto getest, omdat ik weet hoe andere "mooie waxen" (Waxaddict Candygloss en Custom Showgloss, Dodo Supernatural etc) hierop werken. De diepte, warmte en glans is onovertroffen. Het plaatwerk lijkt drijfnat en een beetje olie achtig op een mooie manier.

Tot nu toe gebruik ik DdJ SN 2.0 op mijn zwarte BMW. Maar dit maakt me toch wel nieuwsgierig...