• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Taal- en spelfouten op de site gevonden? Meld ze in dit topic!

De profipolish doeken. Allround microfiber towel 10-pack. Soft en HD, ik zag dat op de verpakking 70-30 polyster aramide staat vermeld en op de site 80-20. Niet dat het veel uitmaakt maar dat viel mij toevallig op.

@Evelien
Ik was een beetje aan het zoeken en filteren naar Soft 99 producten, via merken en dan naar Soft99.
Als ik dan bijv. kies voor "speciaal voor ruiten" dan vind ie https://www.carclean.com/nl/soft99-glaco-glass-compound-roll-on-100ml.html niet.
Dit komt omdat we de filters per categorie aan het toevoegen zijn. Doordat je de filters gebruikt bij het merk kun je alleen degene vinden die in een categorie staan die al filters en filtereigenschappen hebben.
Zodra alle categorieën dat hebben kun je ook filteren bij het merk.

@Jellezz Aangepast!

• Leuk
Reacties: GeBas en Tim
Geen taal- en/of spellingsfout, maar mogelijk een bug op de site bij de GYEON-sets.

Naar aanleiding van de GYEON video-reeks was ik door alle GYEON producten op de site aan het bladeren en kreeg ik onderstaande foutmelding bij 4 van de 'cadeau'sets die worden aangeboden. Namelijk de wash, wheel, interior en glass.

Gyeon wheel.webpGyeon Glass.webp
Gyeon wash.webpGyeon interior.webp
Je krijgt dan bovenstaande error. Als je het aantal aanpast of als je een ander product toevoegd aan het winkelwagentje dan wordt deze bijgewerkt en is de melding weg. Dus eenmaal in het winkelwagentje lijkt het goed te gaan en is het bestelbaar denk ik? Maar aangezien ik momenteel geen van deze producten nodig heb ga ik niet het hele bestelprocess door..

Ook viel mij op bij de wheel set, er staat dat je een keuze kan maken tussen een small of large applicator. Echter deze keuze is er niet, of is deze pas verderop in het bestelprocess? In het winkelwagentje staat er alleen 'deze set bevat:' en je kan dit niet aanpassen. En ook bij de wash set staat er 'Keuze uit diverse shampoos' terwijl er wederom geen keuze is.

Gyeon wash keuze.webpGyeon wheel keuze.webp