Op de ochtend van de PRO900 introductie in juni, een kofferklep uit de stalling getrokken.
Ik heb in mijn studententijd triumph Spitfire gereden en heb die nogsteeds.
Moet ooit nog gerestaureerd, mooi voor als onze zoon wat ouder is.
Hij lag daar al een jaar of 10 stof te vangen.
Gewassen met goedkope shampoo. Wetlook, want de klep is bij gebrek aan enige vorm van bescherming egaal nat.
En gekleid met Mothers klei en Dodo Juice Born Slippy. Bleef vrijwel schoon, vuil zat dus niet vast.
Eerder al een afspraak gemaakt met Musicman om samen de beide nieuwe apparaten te proberen.
Ik heb ze al, hij wist nog niet of hij ze wilde hebben :weetniet
Aan de slag met zowel de PRO 900 als de DAP 900
Geprobeerd een filmpje te maken met de camera, geen echt succes. Mijn vrouw kan dat beter, maar die was er niet
Beide zijn we zeer tevreden over de apparaten en hoe eenvoudig ze te hanteren zijn als je rustig aan doet.
Scheelt een hoop als je weet waarom de PRO rotary gek gaat doen en hoe dat te voorkomen.
Een foto van het resultaat in de Dodo Juice Rainforest Rub
Was weer leuk een paar uur samen rotzooien.
Ook nog even de motorklep van de Volvo gepakt. Weer iemand overtuigd van Lime Prime.
Hans
Ik heb in mijn studententijd triumph Spitfire gereden en heb die nogsteeds.
Moet ooit nog gerestaureerd, mooi voor als onze zoon wat ouder is.
Hij lag daar al een jaar of 10 stof te vangen.
Gewassen met goedkope shampoo. Wetlook, want de klep is bij gebrek aan enige vorm van bescherming egaal nat.
En gekleid met Mothers klei en Dodo Juice Born Slippy. Bleef vrijwel schoon, vuil zat dus niet vast.
Eerder al een afspraak gemaakt met Musicman om samen de beide nieuwe apparaten te proberen.
Ik heb ze al, hij wist nog niet of hij ze wilde hebben :weetniet
Aan de slag met zowel de PRO 900 als de DAP 900
Geprobeerd een filmpje te maken met de camera, geen echt succes. Mijn vrouw kan dat beter, maar die was er niet
Beide zijn we zeer tevreden over de apparaten en hoe eenvoudig ze te hanteren zijn als je rustig aan doet.
Scheelt een hoop als je weet waarom de PRO rotary gek gaat doen en hoe dat te voorkomen.
Een foto van het resultaat in de Dodo Juice Rainforest Rub
Was weer leuk een paar uur samen rotzooien.
Ook nog even de motorklep van de Volvo gepakt. Weer iemand overtuigd van Lime Prime.
Hans