• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Test met Paypal

Ik zal waar mogelijk iDeal blijven gebruiken. Maar voor buitenlandse betalingen is PayPal zeer handig. Vorige week nog rode GTI logos besteld via eBay US.

Maar ik vind het niet erg om even te testen hoor. Dus als ik nodig ben geef dan maar een gil.
 
Topic maar eens omhoog sleuren............

Wordt het nog wat met de payPal?
Sta klaar voor een ordertje. :-b
 
Ah, ok, zal het eens proberen dan.

Edit: Order geplaatst....... 8o

En met PayPal betaald. :cool:
 
Ga paypal site eens bezoeken want dit wil ik de volgende keer ook doen.
Mijn geld is te lang onderweg (5 werkdagen)
 
Ja hoor, gewoon aangeven in je ordercommentaar dat je met Paypal wilt betalen en wij sturen je een verzoek. Bij de volgende versie van onze webshop, kan je direct online met Paypal betalen.
 
ik gebruik zeer vaak PayPal ; mijn PayPal account is gekoppeld aan mijn Visa-kaarten, en dat is heel erg makkelijk, en zeer snel en bovendien geniet je van een PayPal-bescherming van de transactie :)

Bij een volgende bestelling vraag ik zeker een PayPal-factuur :)
 
Let op dat wij wel een toeslag gaan rekenen voor betalen met Paypal, het is wel een snelle methode, maar ook relatief kostbaar.

Ik verwacht dat er een toeslag van 2% op zal komen, bovenop eventuele verzendkosten.

Dus toeslag op een order van:

€ 25,- = € 0,50
€ 50,- = € 1,-
€ 100 = € 2,-

Etc.
 
Met Paypal kan ik dus ook bestellen als ik geen Random Reader (Rabobank) oid bij me heb? Oh jee ...
 
ben ook wel voor pay pal ben zelf veel onderweg is wel handig als ik ergens anders ben en de reader niet bij me heb dus doen:cool: :party:
 
Paypal is een aardig alternatief voor als je geen gebruik kunt maken van iDeal (als je in het buitenland woont ofzo).
Als je gewoon gebruik kunt maken van iDeal zie ik eigenlijk geen reden om een (duurder) alternatief te gebruiken.

Voor de mensen die gebruik maken van een reader van de Rabobank: als je zowel thuis als onderweg gebruik wilt maken
van zo'n reader, haal er dan gewoon nog eentje bij je bank. Die krijg je gewoon mee.
Ik heb thuis zo'n ding liggen en heb er altijd eentje in mijn laptop tas zitten.
 
En zelfs in 2012 doe deze het perfect :p

Perfect voor de shoppend Belg snel betaald = Snel geleverd
Goede service carclean :)^
bedankt

mss een tip paypal icoontje bij op de site